Kilometerstand
46.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/2008
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
70 kW (95 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Touring Enduro
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 46.000 km
- Bouwjaar
- 04/2008
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 70 kW (95 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.151 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 229 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 3
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,1 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Kap
- Koffer/Topkoffer
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Startonderbreker
- Extra
- Katalysator
- Sportonderstel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zilver
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Blanco gekeurd voor verkoop!
2008 Moto Guzzi Norge GTL (dus met verwarmde handvaten, volledige kuip in koetswerkkleur en elektrisch verstelbare ruit, 2 koffers in koetswerkkleur met zelfde sleutel als contact) met veel extra's. De motorfiets had enkele modificaties, maar staat bijna terug origineel, enkel de onderkuip zit er niet terug op.
Er zitten tussen de foto's ook enkele foto's met alle originele onderdelen (en het zwarte zadel), alsook met de zwarte ruit die meegeleverd is.
De motorfiets staat nu zoals op de eerste foto, met het rode zadel, de originele ruit en originele uitlaat.
Moto heeft hyperpro progessieve veren vooraan en achteraan, betere remblokken en injectie is geherprogrammeerd (op de rollenbank, zoals het hoort) zodat er geen on/off meer is. Rijdt heerlijk.
Onderhoud:
3.000 km geleden werd de motorfiets helemaal geprept voor de motorvakantie. Incl
- luchtfilter reinigen
- kleppenstellen
- 4 nieuwe bougies (ja, er zitten er twee per cilinder, de binnenste moet je maar elke 30.000 km vervangen en kosten 37 euro/stuk)
- verse cardanolie
- verse versnellingsbakolie
- synchronisatie
- ...
Een Norge haalt op zijn sloffen +150.000 km.
Ideaal alternatief voor een Bandit, een RT1200, maar ook een GS 1200 (indien offroad rijden je ding niet is, maar je wel wat hoger wil zitten) of Stelvio. Rijdt comfortabeler dan een Guzzi Sport 1200 en stuurt met meer gevoel dan een Breva 1100 of 1200.
Absolute topmotorfiets.
Heeft paar kleine krasjes, allemaal te zien op de foto's.
Voor mee info, vraag gerust.
2008 Moto Guzzi Norge GTL (dus met verwarmde handvaten, volledige kuip in koetswerkkleur en elektrisch verstelbare ruit, 2 koffers in koetswerkkleur met zelfde sleutel als contact) met veel extra's. De motorfiets had enkele modificaties, maar staat bijna terug origineel, enkel de onderkuip zit er niet terug op.
Er zitten tussen de foto's ook enkele foto's met alle originele onderdelen (en het zwarte zadel), alsook met de zwarte ruit die meegeleverd is.
De motorfiets staat nu zoals op de eerste foto, met het rode zadel, de originele ruit en originele uitlaat.
Moto heeft hyperpro progessieve veren vooraan en achteraan, betere remblokken en injectie is geherprogrammeerd (op de rollenbank, zoals het hoort) zodat er geen on/off meer is. Rijdt heerlijk.
Onderhoud:
3.000 km geleden werd de motorfiets helemaal geprept voor de motorvakantie. Incl
- luchtfilter reinigen
- kleppenstellen
- 4 nieuwe bougies (ja, er zitten er twee per cilinder, de binnenste moet je maar elke 30.000 km vervangen en kosten 37 euro/stuk)
- verse cardanolie
- verse versnellingsbakolie
- synchronisatie
- ...
Een Norge haalt op zijn sloffen +150.000 km.
Ideaal alternatief voor een Bandit, een RT1200, maar ook een GS 1200 (indien offroad rijden je ding niet is, maar je wel wat hoger wil zitten) of Stelvio. Rijdt comfortabeler dan een Guzzi Sport 1200 en stuurt met meer gevoel dan een Breva 1100 of 1200.
Absolute topmotorfiets.
Heeft paar kleine krasjes, allemaal te zien op de foto's.
Voor mee info, vraag gerust.
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.