Kilometerstand
157.700 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/2008
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
151 kW (205 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 157.700 km
- Bouwjaar
- 11/2008
- APK
- 04/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2025
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 04/2024
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 151 kW (205 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.600 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.105 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Regensensor
- Start/Stop-systeem
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Radio
- Sound system
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Electronic Stability Program
- Isofix
- Mistlampen
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (18")
- Sfeerverlichting
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Tuning
- Vierseizoenenbanden
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Half leder
Beschrijving
Te koop aangeboden, mijn MINI Cooper S R56 met 205pk. Ik heb met veel plezier in de MINI gereden, maar ik heb op het moment geen auto nodig en daarom gaat hij dan toch te koop.
Er is een hoop onderhoud gedaan aan de auto in het afgelopen jaar en +- 10.000km:
2024:
Motorrevisie:
- Cilinders gehoond
- Distributieketting + spanner
- Multiriem
- Koppakkingen
- Zuigerveren
- Klepseals
- Kleppendeksel
- Keerringen
- Aanzuigslang turbo
Daarnaast:
- Nieuwe koppelingset
- Nieuwe all season banden
- Twee nieuwe Xenon koplampen voor
- Nieuwe remblokken voorzijde
- Nieuwe achterruitenwisser
- Ruitenwisserbladen voor
- Turborevisie september 2024
2025
In 2025 heb ik de kachelventilator vervangen. Ook heb ik de diverter valve van de turbo vervangen en direct een upgrade gedaan naar een GFB DV+ voor snellere gasrespons en om de diverter valve betrouwbaarder te maken.
In februari en maart 2025 heeft de auto een nieuwe waterpomp, nieuwe thermostaat, verbindingsbuis daar tussen, nieuwe vaccuümpomp, nieuwe seals op de oliekoeler en een nieuw gasklephuis gekregen. Daarbij zijn de koelvloeistof en olie (Motul 5W40) en oliefilter ververst en is de auto ook direct APK gekeurd (april 2026). Kosten van dit onderhoud waren €1800,-.
De auto is sportief uitgevoerd, heeft een stage 1 chiptune (205pk, 300Nm), de optionele sportknop en het zeer zeldzame sperdifferentieel af fabriek! De auto is voorzien van leuke 18 inch velgen van ATS.
Ik heb altijd Euro 98 getankt met de MINI, regelmatig olie gepeild (en ververst +- elke 5.000km) en de auto netjes warm gereden.
De auto is in nette staat, maar heeft natuurlijk gebruikerssporen. De auto gaat weg voor de juiste prijs, maar moet niet weg.
Voor vragen kunt u mij altijd een berichtje sturen.
Er is een hoop onderhoud gedaan aan de auto in het afgelopen jaar en +- 10.000km:
2024:
Motorrevisie:
- Cilinders gehoond
- Distributieketting + spanner
- Multiriem
- Koppakkingen
- Zuigerveren
- Klepseals
- Kleppendeksel
- Keerringen
- Aanzuigslang turbo
Daarnaast:
- Nieuwe koppelingset
- Nieuwe all season banden
- Twee nieuwe Xenon koplampen voor
- Nieuwe remblokken voorzijde
- Nieuwe achterruitenwisser
- Ruitenwisserbladen voor
- Turborevisie september 2024
2025
In 2025 heb ik de kachelventilator vervangen. Ook heb ik de diverter valve van de turbo vervangen en direct een upgrade gedaan naar een GFB DV+ voor snellere gasrespons en om de diverter valve betrouwbaarder te maken.
In februari en maart 2025 heeft de auto een nieuwe waterpomp, nieuwe thermostaat, verbindingsbuis daar tussen, nieuwe vaccuümpomp, nieuwe seals op de oliekoeler en een nieuw gasklephuis gekregen. Daarbij zijn de koelvloeistof en olie (Motul 5W40) en oliefilter ververst en is de auto ook direct APK gekeurd (april 2026). Kosten van dit onderhoud waren €1800,-.
De auto is sportief uitgevoerd, heeft een stage 1 chiptune (205pk, 300Nm), de optionele sportknop en het zeer zeldzame sperdifferentieel af fabriek! De auto is voorzien van leuke 18 inch velgen van ATS.
Ik heb altijd Euro 98 getankt met de MINI, regelmatig olie gepeild (en ververst +- elke 5.000km) en de auto netjes warm gereden.
De auto is in nette staat, maar heeft natuurlijk gebruikerssporen. De auto gaat weg voor de juiste prijs, maar moet niet weg.
Voor vragen kunt u mij altijd een berichtje sturen.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.