Kilometerstand
58.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/1977
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
70 kW (95 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Oldtimer
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 58.000 km
- Bouwjaar
- 04/1977
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 70 kW (95 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.500 cm³
- Versnellingen
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Kleur interieur
- Oranje
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Deze wagen is in Engeland gefabriceerd voor de Amerikaanse markt op 6 april 1977 in de kleur British Racing Green. Hij is naar Californië geëxporteerd, waar het beste klimaat voor een auto is. Omdat het de Amerikaanse versie betreft is de auto links gestuurd (LHD). Vervolgens is hij op
6 dec 1990 door dhr. H. Sjoerds uit Hilversum geïmporteerd.
Dhr. H.V. van Rijn uit Lijnden heeft hierna de auto gerestaureerd. Alle rekeningen en foto’s van de restauratie worden met de auto meegeleverd.
Op 12 mei 1999 is een afspraak gemaakt bij de RDW, waarna de auto op 22 juni 1999 in Nederland voor het eerst op kenteken is gezet. De gele kentekenplaat was 69-DB-NT.
Ik heb de auto gekocht op 6 nov 2013 uit nalatenschap.
Aangezien de wagen toen technisch niet in optimale staat was heb ik de MG oldtimergarage “De Zeemeeuw” in Wormer de auto helemaal in orde laten maken.
De rekeningen van deze technische restauratie zijn aanwezig.
In 2014 is een historisch kenteken aangevraagd bij de RDW, zodat de auto sinds die tijd voorzien is van het (blauwe) kenteken 01-YD-78.
Sinds 2014 heb ik met veel plezier zomerse toerritjes gemaakt. De auto heeft geen schade gehad en is altijd binnen gestald en is
absoluut roestvrij!
6 dec 1990 door dhr. H. Sjoerds uit Hilversum geïmporteerd.
Dhr. H.V. van Rijn uit Lijnden heeft hierna de auto gerestaureerd. Alle rekeningen en foto’s van de restauratie worden met de auto meegeleverd.
Op 12 mei 1999 is een afspraak gemaakt bij de RDW, waarna de auto op 22 juni 1999 in Nederland voor het eerst op kenteken is gezet. De gele kentekenplaat was 69-DB-NT.
Ik heb de auto gekocht op 6 nov 2013 uit nalatenschap.
Aangezien de wagen toen technisch niet in optimale staat was heb ik de MG oldtimergarage “De Zeemeeuw” in Wormer de auto helemaal in orde laten maken.
De rekeningen van deze technische restauratie zijn aanwezig.
In 2014 is een historisch kenteken aangevraagd bij de RDW, zodat de auto sinds die tijd voorzien is van het (blauwe) kenteken 01-YD-78.
Sinds 2014 heb ik met veel plezier zomerse toerritjes gemaakt. De auto heeft geen schade gehad en is altijd binnen gestald en is
absoluut roestvrij!
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.