Kilometerstand
61.950 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
06/2010
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
414 kW (563 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 61.950 km
- Bouwjaar
- 06/2010
- APK
- Nieuw
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 414 kW (563 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 6.300 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 8
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Keyless Entry
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp automatisch
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Electronic Stability Program
- Emergency Brake Assist
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen
- Schakelflippers
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Spraakbediening
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Obsidian Black (zwart metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
English/German Below.
“Some burn candles while praying. Others, rubber.” - Mercedes-Benz
De Mercedes 'Sport Light Super'. Een soort Gorilla met een das om en de opvolger van zowel de Mercedes-Benz SLR McLaren als de Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Al verliefd? Wij wel!
Dit schatje (net zoals de Dobermann van de buren Fluffy heet) is niet zomaar een mooi gezichtje in de Mercedes-line-up. Dit is de eerste AMG die ontworpen en gebouwd is buiten de Mercedes-fabriek om en gebruikt opvallend weinig componenten die je ook in andere modellen met een ster op de neus terugvindt. Als het gaat om balans, controleerbaarheid en stabiliteit is er nog nooit een atletischere AMG geweest dan deze. De SLS heeft een indrukwekkende acceleratie van 0 naar 100 km/u in 3,8 seconden en een topsnelheid van 320 km/u.
Met de motor diep weggestopt achter de vooras en de bestuurder die zich praktisch boven de achterwielen bevindt, voelt het alsof je de hoofdrol speelt in je eigen Gladiator-epos, zoals Russell Crowe op zijn strijdkar. Maar wees gewaarschuwd, deze auto is niet van plan je hand vast te houden als je de grens opzoekt. Als je de mist in gaat, kun je alleen jezelf de schuld geven - de meesterlijke ingenieurs in Duitsland hebben hun vakmanschap tot in de perfectie uitgevoerd.
Die van ons? Ze is gestroomlijnd, ze is bruut, ze is sexy, ze is Obsidian Black aan de buitenkant en zwart antraciet aan de binnenkant. Duits geleverd en verfijnd in Italië. Daar altijd bij dezelfde eigenaar gebleven en nu sinds kort bij ons in de showroom in Nederland. Ze heeft volledige onderhoudshistorie.
Zwaai de kenmerkende vleugeldeur open, neem plaats achter het stuur, druk op de startknop en laat je meevoeren door het krachtige geluid en de verfijnde prestaties die alleen een echte AMG kan bieden.
Zien we je snel?
“A cockpit, an engine, two wings. Is it still a car?” - Mercedes-Benz
--
English.
"Some burn candles while praying. Others, rubber." - Mercedes-Benz
The Mercedes 'Sport Light Super'. A kind of gorilla in a tie and the successor to both the Mercedes-Benz SLR McLaren and the Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Already in love? We are!
This sweetheart (just like the neighbor's Dobermann is named Fluffy) isn't just a pretty face in the Mercedes lineup. This is the first AMG designed and built outside the Mercedes factory and uses remarkably few components found in other models with a star on the nose. When it comes to balance, controllability, and stability, there has never been a more athletic AMG than this one. The SLS boasts an impressive acceleration from 0 to 100 km/h in 3.8 seconds and a top speed of 320 km/h.
With the engine tucked deep behind the front axle and the driver practically sitting over the rear wheels, it feels like you're starring in your own Gladiator epic, like Russell Crowe in his chariot. But be warned, this car isn't planning to hold your hand if you push the limits. If you make a mistake, you can only blame yourself—the masterful engineers in Germany have perfected their craftsmanship.
Ours? She's sleek, she's brutal, she's sexy, she's Obsidian Black on the outside and black anthracite on the inside. Delivered in Germany and refined in Italy. Always with the same owner there and now recently in our showroom in the Netherlands. She has a complete maintenance history.
Swing open the iconic gullwing door, take a seat behind the wheel, press the start button, and be carried away by the powerful sound and refined performance that only a true AMG can offer.
See you soon?
"A cockpit, an engine, two wings. Is it still a car?" - Mercedes-Benz
--
German.
"Manche zünden Kerzen an, während sie beten. Andere, Gummi." - Mercedes-Benz
Der Mercedes 'Sport Light Super'. Eine Art Gorilla mit Krawatte und der Nachfolger sowohl des Mercedes-Benz SLR McLaren als auch des Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Schon verliebt? Wir sind es!
Dieses Schätzchen (genauso wie der Dobermann der Nachbarn Fluffy heißt) ist nicht nur ein hübsches Gesicht in der Mercedes-Reihe. Dies ist der erste AMG, der außerhalb der Mercedes-Fabrik entworfen und gebaut wurde und auffallend wenige Komponenten verwendet, die man auch in anderen Modellen mit einem Stern auf der Nase findet. Wenn es um Balance, Kontrollierbarkeit und Stabilität geht, gab es noch nie einen athletischeren AMG als diesen. Der SLS beeindruckt mit einer Beschleunigung von 0 auf 100 km/h in 3,8 Sekunden und einer Höchstgeschwindigkeit von 320 km/h.
Mit dem Motor tief hinter der Vorderachse versteckt und dem Fahrer, der sich praktisch über den Hinterrädern befindet, fühlt es sich an, als ob man die Hauptrolle in seinem eigenen Gladiator-Epos spielt, wie Russell Crowe auf seinem Streitwagen. Aber Vorsicht, dieses Auto hat nicht vor, deine Hand zu halten, wenn du an die Grenzen gehst. Wenn du einen Fehler machst, kannst du nur dir selbst die Schuld geben – die meisterhaften Ingenieure in Deutschland haben ihr Handwerk zur Perfektion gebracht.
Unserer? Sie ist elegant, sie ist brutal, sie ist sexy, sie ist außen Obsidian Black und innen schwarz anthrazit. In Deutschland geliefert und in Italien veredelt. Dort immer beim gleichen Besitzer geblieben und jetzt seit kurzem in unserem Showroom in den Niederlanden. Sie hat eine vollständige Wartungshistorie.
Öffne die ikonische Flügeltür, nimm Platz hinter dem Lenkrad, drücke den Startknopf und lass dich von dem kraftvollen Klang und den raffinierten Leistungen mitreißen, die nur ein echter AMG bieten kann.
Sehen wir dich bald?
"Ein Cockpit, ein Motor, zwei Flügel. Ist es noch ein Auto?" - Mercedes-Benz
Meer informatie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Veiligheid
Overig
“Some burn candles while praying. Others, rubber.” - Mercedes-Benz
De Mercedes 'Sport Light Super'. Een soort Gorilla met een das om en de opvolger van zowel de Mercedes-Benz SLR McLaren als de Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Al verliefd? Wij wel!
Dit schatje (net zoals de Dobermann van de buren Fluffy heet) is niet zomaar een mooi gezichtje in de Mercedes-line-up. Dit is de eerste AMG die ontworpen en gebouwd is buiten de Mercedes-fabriek om en gebruikt opvallend weinig componenten die je ook in andere modellen met een ster op de neus terugvindt. Als het gaat om balans, controleerbaarheid en stabiliteit is er nog nooit een atletischere AMG geweest dan deze. De SLS heeft een indrukwekkende acceleratie van 0 naar 100 km/u in 3,8 seconden en een topsnelheid van 320 km/u.
Met de motor diep weggestopt achter de vooras en de bestuurder die zich praktisch boven de achterwielen bevindt, voelt het alsof je de hoofdrol speelt in je eigen Gladiator-epos, zoals Russell Crowe op zijn strijdkar. Maar wees gewaarschuwd, deze auto is niet van plan je hand vast te houden als je de grens opzoekt. Als je de mist in gaat, kun je alleen jezelf de schuld geven - de meesterlijke ingenieurs in Duitsland hebben hun vakmanschap tot in de perfectie uitgevoerd.
Die van ons? Ze is gestroomlijnd, ze is bruut, ze is sexy, ze is Obsidian Black aan de buitenkant en zwart antraciet aan de binnenkant. Duits geleverd en verfijnd in Italië. Daar altijd bij dezelfde eigenaar gebleven en nu sinds kort bij ons in de showroom in Nederland. Ze heeft volledige onderhoudshistorie.
Zwaai de kenmerkende vleugeldeur open, neem plaats achter het stuur, druk op de startknop en laat je meevoeren door het krachtige geluid en de verfijnde prestaties die alleen een echte AMG kan bieden.
Zien we je snel?
“A cockpit, an engine, two wings. Is it still a car?” - Mercedes-Benz
--
English.
"Some burn candles while praying. Others, rubber." - Mercedes-Benz
The Mercedes 'Sport Light Super'. A kind of gorilla in a tie and the successor to both the Mercedes-Benz SLR McLaren and the Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Already in love? We are!
This sweetheart (just like the neighbor's Dobermann is named Fluffy) isn't just a pretty face in the Mercedes lineup. This is the first AMG designed and built outside the Mercedes factory and uses remarkably few components found in other models with a star on the nose. When it comes to balance, controllability, and stability, there has never been a more athletic AMG than this one. The SLS boasts an impressive acceleration from 0 to 100 km/h in 3.8 seconds and a top speed of 320 km/h.
With the engine tucked deep behind the front axle and the driver practically sitting over the rear wheels, it feels like you're starring in your own Gladiator epic, like Russell Crowe in his chariot. But be warned, this car isn't planning to hold your hand if you push the limits. If you make a mistake, you can only blame yourself—the masterful engineers in Germany have perfected their craftsmanship.
Ours? She's sleek, she's brutal, she's sexy, she's Obsidian Black on the outside and black anthracite on the inside. Delivered in Germany and refined in Italy. Always with the same owner there and now recently in our showroom in the Netherlands. She has a complete maintenance history.
Swing open the iconic gullwing door, take a seat behind the wheel, press the start button, and be carried away by the powerful sound and refined performance that only a true AMG can offer.
See you soon?
"A cockpit, an engine, two wings. Is it still a car?" - Mercedes-Benz
--
German.
"Manche zünden Kerzen an, während sie beten. Andere, Gummi." - Mercedes-Benz
Der Mercedes 'Sport Light Super'. Eine Art Gorilla mit Krawatte und der Nachfolger sowohl des Mercedes-Benz SLR McLaren als auch des Mercedes-Benz 300SL Gullwing. Schon verliebt? Wir sind es!
Dieses Schätzchen (genauso wie der Dobermann der Nachbarn Fluffy heißt) ist nicht nur ein hübsches Gesicht in der Mercedes-Reihe. Dies ist der erste AMG, der außerhalb der Mercedes-Fabrik entworfen und gebaut wurde und auffallend wenige Komponenten verwendet, die man auch in anderen Modellen mit einem Stern auf der Nase findet. Wenn es um Balance, Kontrollierbarkeit und Stabilität geht, gab es noch nie einen athletischeren AMG als diesen. Der SLS beeindruckt mit einer Beschleunigung von 0 auf 100 km/h in 3,8 Sekunden und einer Höchstgeschwindigkeit von 320 km/h.
Mit dem Motor tief hinter der Vorderachse versteckt und dem Fahrer, der sich praktisch über den Hinterrädern befindet, fühlt es sich an, als ob man die Hauptrolle in seinem eigenen Gladiator-Epos spielt, wie Russell Crowe auf seinem Streitwagen. Aber Vorsicht, dieses Auto hat nicht vor, deine Hand zu halten, wenn du an die Grenzen gehst. Wenn du einen Fehler machst, kannst du nur dir selbst die Schuld geben – die meisterhaften Ingenieure in Deutschland haben ihr Handwerk zur Perfektion gebracht.
Unserer? Sie ist elegant, sie ist brutal, sie ist sexy, sie ist außen Obsidian Black und innen schwarz anthrazit. In Deutschland geliefert und in Italien veredelt. Dort immer beim gleichen Besitzer geblieben und jetzt seit kurzem in unserem Showroom in den Niederlanden. Sie hat eine vollständige Wartungshistorie.
Öffne die ikonische Flügeltür, nimm Platz hinter dem Lenkrad, drücke den Startknopf und lass dich von dem kraftvollen Klang und den raffinierten Leistungen mitreißen, die nur ein echter AMG bieten kann.
Sehen wir dich bald?
"Ein Cockpit, ein Motor, zwei Flügel. Ist es noch ein Auto?" - Mercedes-Benz
Meer informatie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Audio-navigatie full map
- Autotelefoonvoorbereiding
- DVD speler
- Luxe lederen bekleding
- Multimedia-voorbereiding
- Stuur verstelbaar
- Verwarmde voorstoelen
- Voorstoelen verwarmd
Exterieur
- AMG-styling
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Koplampreiniging
Veiligheid
- Airbag(s) knie
Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- analoge klok
- Central Locking
- Hard disk
- Sportuitlaatsysteem
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfCool Classic Club
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2018ContactRobbert Buijs
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.