Kilometerstand
157.984 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
01/2018
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
450 kW (612 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
- Advertentienr.
- XR-802-J
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 157.984 km
- Bouwjaar
- 01/2018
- APK
- 02/2026
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 450 kW (612 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 3.982 cm³
- Versnellingen
- 9
- Cilinders
- 8
- Leeggewicht
- 1.855 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 207 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- 360° camera
- Airconditioning
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Head-up display
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Panorama dak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp automatisch
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Start/Stop-systeem
- Stoelventilatie
- Stoelverwarming
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- Geheel digitaal combi-instrument
- Handsfree
- Inductieladen voor smartphones
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Achter airbag
- Adaptieve Cruise Control
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bochtverlichting
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Dodehoekdetectie
- Electronic Stability Program
- Emergency Brake Assist
- Hoofd airbag
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Lane Departure Warning Systeem
- Traction Control
- Verkeersbordherkenning
- Vermoeidheidsdetectie
- Zij-airbags
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Lichtmetalen velgen (20")
- Schakelflippers
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Spraakbediening
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Zwart metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Hierbij aangeboden bij car4all,
Deze Mercedes-Benz E-klasse komt uit 2018, werd geleverd van 02-05-2017 tot 30-06-2018 en kostte toen € 173.848,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 450 kW (612 PK) en een cilinderinhoud van 3982 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 300 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 3,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,1 liter per 100 km en hij weegt 1855 kg. De APK is geldig tot 12-02-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 358,83 per kwartaal.
Is de Mercedes-AMG E 63 S krachtiger geworden?
Nee, aan dat alles is niets veranderd, en ook niet aan de motor. Je hebt dus nog steeds de keus uit een 571 pk sterke ‘gewone’ E 63 en een E 63 S met 612 pk, die je die Drift-modus en ander leuks biedt voor een kleine 8.000 euro extra. Z’n voorkant oogt nu ronder en mondt uit in wielkasten die aan weerszijden 27 millimeter zijn gegroeid om de grotere spoorbreedte en bredere banden te omhullen. Dat is overigens meteen de belangrijkste technische wijziging.
Het harde randje is eraf
De besturing heeft nog dezelfde subtiele veerkracht als je instuurt, dezelfde lichte tegendruk, maar de wielen trekken nu een helderder lijn. Er is minder rolneiging, maar toch ook meer souplesse in de vering, wat een knappe prestatie is. De Mercedes-AMG E 63S voelt solide en accuraat aan in de bochten en geeft je zelfs bij brave kruissnelheden voldoening. Over het algemeen werd het harde randje van de pre-faceliftauto eraf geslepen. Het onderstel is nog steeds behoorlijk stevig, maar het waren waarschijnlijk vooral de vibraties en commotie die andere inzittenden onrustig maakten, en die zijn grotendeels verleden tijd. Je krijgt het idee dat er wat volwassenheid in is geslopen.
De V8 voelt ook wat scherper aan. Het vermogen en koppel zijn hetzelfde, maar de karakteristiek en respons zijn verbeterd. Het blijft een fantastische motor met een geweldige baritonstem, een overdaad aan kracht en een gave om elke versnelling te verpulveren die je voor hem uitkiest. Hij reageert snel en is verslavend op een manier die zelfs de vernieuwde M5 niet voor elkaar krijgt.
De binnenkant van de Mercedes-AMG E 63 S
Binnen in de Mercedes-AMG E 63 S vind je een vernieuwd stuur met nog meer stukjes aanraakgevoeligheid. De schermopstelling uit één stuk met twee displays waarop je alle instrumenten en infotainment terugvindt, is eveneens bijgeschaafd. Het klikwiel op de middenconsole is vervangen door een net, groot touchpad. Dat lijkt een aantrekkelijke oplossing, maar probeer het maar eens te gebruiken. Het is een gedoe en een stuk minder logisch te bedienen dan z’n rivalen van BMW en Audi.
Op z’n minst is de zitpositie geweldig en bieden de stoelen met hun harde constructie voldoende steun. Er is meer dan genoeg ruimte en kies je voor de stationwagen, dan heb je enorm veel plek voor je bagage. Maar schrik niet: ook de prijs is enorm. De E 63 begint bij zo’n 174 mille (116 in België), maar eigenlijk moet je de S hebben zoals deze, en die kost al ruim 182 mille (123 in België).
Met deze update versterkt de Mercedes-AMG E 63 zijn positie als de allerbeste luxe supersedan en -station. De wijzigingen hebben hem meer comfort gebracht en wisten zijn dynamiek te polijsten. Een Audi RS 6 is verfijnder en staat fantastisch op zijn wielen, de BMW M5 biedt het meest complete rijgedrag, maar de E 63 blijft de meest opwindende van allemaal. Nu met minder klachten van je passagiers.
Betreft een E63S zonder OPF prachtig V8 geluid.
het is een eerlijke auto, bouwjaar 2018 en ingevoerd in 2019!
hier volgen een aantal dingen die zijn vervangen (onderhoud),
AUTOMAATBAK SERVICE OEM
GROOT ONDERHOUD
8X BOSCH EVO BOUGIES
2X BREMBO REMSCHIJVEN VOOR VERVANGEN
BOSCH REMBLOKKEN SET ACHTER VERVANGEN
OLIEBEURT
AIRCO SERVICE GEHAD
MOTORSTEUN VERVANGEN 2X
TURBO ACTUATOR VERVANGEN
LEIDING TURBO ACTUATOR VERVANGEN
ALLEMAAL GEDAAN IN 2023-07
ALLE AANKOOPKEURINGEN ZIJN BIJ ONS TOEGESTAAN!!!
Alle inruil is mogelijk
inruilprijs betreft 71995
Car4all
Apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
0682244932
Meer informatie
Technische informatie
Bandenmaat voor: 265/35 R20
Bandenmaat achter: 295/30 R20
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 300 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.555 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Veiligheid
Overig
Deze Mercedes-Benz E-klasse komt uit 2018, werd geleverd van 02-05-2017 tot 30-06-2018 en kostte toen € 173.848,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 450 kW (612 PK) en een cilinderinhoud van 3982 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 300 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 3,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,1 liter per 100 km en hij weegt 1855 kg. De APK is geldig tot 12-02-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 358,83 per kwartaal.
Is de Mercedes-AMG E 63 S krachtiger geworden?
Nee, aan dat alles is niets veranderd, en ook niet aan de motor. Je hebt dus nog steeds de keus uit een 571 pk sterke ‘gewone’ E 63 en een E 63 S met 612 pk, die je die Drift-modus en ander leuks biedt voor een kleine 8.000 euro extra. Z’n voorkant oogt nu ronder en mondt uit in wielkasten die aan weerszijden 27 millimeter zijn gegroeid om de grotere spoorbreedte en bredere banden te omhullen. Dat is overigens meteen de belangrijkste technische wijziging.
Het harde randje is eraf
De besturing heeft nog dezelfde subtiele veerkracht als je instuurt, dezelfde lichte tegendruk, maar de wielen trekken nu een helderder lijn. Er is minder rolneiging, maar toch ook meer souplesse in de vering, wat een knappe prestatie is. De Mercedes-AMG E 63S voelt solide en accuraat aan in de bochten en geeft je zelfs bij brave kruissnelheden voldoening. Over het algemeen werd het harde randje van de pre-faceliftauto eraf geslepen. Het onderstel is nog steeds behoorlijk stevig, maar het waren waarschijnlijk vooral de vibraties en commotie die andere inzittenden onrustig maakten, en die zijn grotendeels verleden tijd. Je krijgt het idee dat er wat volwassenheid in is geslopen.
De V8 voelt ook wat scherper aan. Het vermogen en koppel zijn hetzelfde, maar de karakteristiek en respons zijn verbeterd. Het blijft een fantastische motor met een geweldige baritonstem, een overdaad aan kracht en een gave om elke versnelling te verpulveren die je voor hem uitkiest. Hij reageert snel en is verslavend op een manier die zelfs de vernieuwde M5 niet voor elkaar krijgt.
De binnenkant van de Mercedes-AMG E 63 S
Binnen in de Mercedes-AMG E 63 S vind je een vernieuwd stuur met nog meer stukjes aanraakgevoeligheid. De schermopstelling uit één stuk met twee displays waarop je alle instrumenten en infotainment terugvindt, is eveneens bijgeschaafd. Het klikwiel op de middenconsole is vervangen door een net, groot touchpad. Dat lijkt een aantrekkelijke oplossing, maar probeer het maar eens te gebruiken. Het is een gedoe en een stuk minder logisch te bedienen dan z’n rivalen van BMW en Audi.
Op z’n minst is de zitpositie geweldig en bieden de stoelen met hun harde constructie voldoende steun. Er is meer dan genoeg ruimte en kies je voor de stationwagen, dan heb je enorm veel plek voor je bagage. Maar schrik niet: ook de prijs is enorm. De E 63 begint bij zo’n 174 mille (116 in België), maar eigenlijk moet je de S hebben zoals deze, en die kost al ruim 182 mille (123 in België).
Met deze update versterkt de Mercedes-AMG E 63 zijn positie als de allerbeste luxe supersedan en -station. De wijzigingen hebben hem meer comfort gebracht en wisten zijn dynamiek te polijsten. Een Audi RS 6 is verfijnder en staat fantastisch op zijn wielen, de BMW M5 biedt het meest complete rijgedrag, maar de E 63 blijft de meest opwindende van allemaal. Nu met minder klachten van je passagiers.
Betreft een E63S zonder OPF prachtig V8 geluid.
het is een eerlijke auto, bouwjaar 2018 en ingevoerd in 2019!
hier volgen een aantal dingen die zijn vervangen (onderhoud),
AUTOMAATBAK SERVICE OEM
GROOT ONDERHOUD
8X BOSCH EVO BOUGIES
2X BREMBO REMSCHIJVEN VOOR VERVANGEN
BOSCH REMBLOKKEN SET ACHTER VERVANGEN
OLIEBEURT
AIRCO SERVICE GEHAD
MOTORSTEUN VERVANGEN 2X
TURBO ACTUATOR VERVANGEN
LEIDING TURBO ACTUATOR VERVANGEN
ALLEMAAL GEDAAN IN 2023-07
ALLE AANKOOPKEURINGEN ZIJN BIJ ONS TOEGESTAAN!!!
Alle inruil is mogelijk
inruilprijs betreft 71995
Car4all
Apeldoorn
7325 XZ
Deventerstraat 572
0682244932
Meer informatie
Technische informatie
Bandenmaat voor: 265/35 R20
Bandenmaat achter: 295/30 R20
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 300 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 185 x 147 cm
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.555 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Audio installatie high-end
- Audio installatie premium
- Buitenspiegel automatisch dimmend
- Connected services
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen interieur
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatie-systeem full map + hard disk
- Sportstuur
- Telefoonintegratie premium
- Verwarmde voorstoelen
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- WiFi voorbereiding
Exterieur
- Achterspoiler
- AMG-styling
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Geluidwerend glas
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 20"
- Variabele stuuroverbrenging
- Warmtewerend glas
Veiligheid
- Accident Avoidance System
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) knie
- Airbag(s) side achter
- Alarm klasse 3
- Bots herkenning en activatie
- Electronic Brake Distribution (EBD)
- Elektronisch sperdifferentieel (EDS)
- Extra getint glas
- Gordelairbag(s)
- Kruisend verkeer detectie
- Parkeervak sensor
- Rijstrooksensor met correctie
Overig
- Rijassistentiepakket (Kruisend verkeer detectie, Rijstrooksensor met correctie)
- Speciale kleur
- Veiligheids-pakket (Airbag(s) side achter, Gordelairbag(s))
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 976,- p/m
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
AutobedrijfCar4All
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2023ContactMert Ayhan
Online diensten
BereikbaarReserverenAfleveringOnline contractOnline advies
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.