Kilometerstand
205.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
07/2002
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
81 kW (110 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 205.000 km
- Bouwjaar
- 07/2002
- APK
- 10/2024
- Laatste onderhoudsbeurt
- 10/2023
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 81 kW (110 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.600 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische achterklep
- Elektrische ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Open dak
- Stoelverwarming
- Wind deflector
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- CD
- Handsfree
- MP3
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zilver
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Bruin
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Te koop aangeboden mijn mooie en zeer goede Mazda MX5 Phoenix (NBFL) van het bouwjaar 2002. Het betreft hier een bijzondere uitvoering van deze legendarische roadster met een groot aantal extra's: o.a.
lederen bekleding, stoelverwarming, airconditioning, Nardi stuurwiel en Nardi versnellingspookknop, origineel kofferrek, origineel windscherm, lichtmetalen velgen, torsiestang, afstandsbediening deuren en kofferbak, achterruitverwarming, verchroomd grill rooster.
De wagen is door mijzelf uit Duitsland geimporteerd en als "Corona project" volledig in de originele staat teruggebracht, net zoals de auto in de (bijbehorende) folder is afgebeeld.
De carosserie is volledig en professioneel gerestaureerd door MX5Freaks in Boil. Hierbij zijn alle bekende en onbekende roestplekken van de MX5 aan zowel de voor-, achter-, en onderzijde aangepakt en verholpen. Foto's van de restauratie zijn aanwezig.
Let op, bijna alle MX5-II NBFL uitvoeringen roesten, bij de kokerbalken voor, (door de dubbelwandige constructie zonder coating) en bij de dorpels en achterspatborden. Dat is hier allemaal verholpen.
Daarnaast zijn ook de koppelingsplaat, druklager, waterpomp en de distributieriem vervangen, is er een nieuwe uitlaat en een nieuwe accu geplaatst. De remschijven en remblokken achter zijn vervangen en zijn de originele Enkei velgen opnieuw gepoedercoat en met 4 fluisterstille nieuwe banden gemonteerd.
Rekeningen van dit alles zijn voorhanden.
Het (originele?) PVC dak is in prima staat en kan nog vele jaren mee.
De originele radio is vervangen door een modernere uitvoering met bluetooth voor handsfree bellen, de oude radio is echter nog aanwezig. Om met mijn lengte (1.91 meter) toch goed te kunnen zitten heb ik de portiergreep van het linker portier aangepast (foto). Daardoor is de wagen ook voor lange mensen prima geschikt. De originele deurgreep is nog voorhanden. Nog niet gemonteerd zijn de originele verstralers, deze worden bijgeleverd. Kortom een plaatje van een auto die goed is voor nog heel veel rijplezier.
lederen bekleding, stoelverwarming, airconditioning, Nardi stuurwiel en Nardi versnellingspookknop, origineel kofferrek, origineel windscherm, lichtmetalen velgen, torsiestang, afstandsbediening deuren en kofferbak, achterruitverwarming, verchroomd grill rooster.
De wagen is door mijzelf uit Duitsland geimporteerd en als "Corona project" volledig in de originele staat teruggebracht, net zoals de auto in de (bijbehorende) folder is afgebeeld.
De carosserie is volledig en professioneel gerestaureerd door MX5Freaks in Boil. Hierbij zijn alle bekende en onbekende roestplekken van de MX5 aan zowel de voor-, achter-, en onderzijde aangepakt en verholpen. Foto's van de restauratie zijn aanwezig.
Let op, bijna alle MX5-II NBFL uitvoeringen roesten, bij de kokerbalken voor, (door de dubbelwandige constructie zonder coating) en bij de dorpels en achterspatborden. Dat is hier allemaal verholpen.
Daarnaast zijn ook de koppelingsplaat, druklager, waterpomp en de distributieriem vervangen, is er een nieuwe uitlaat en een nieuwe accu geplaatst. De remschijven en remblokken achter zijn vervangen en zijn de originele Enkei velgen opnieuw gepoedercoat en met 4 fluisterstille nieuwe banden gemonteerd.
Rekeningen van dit alles zijn voorhanden.
Het (originele?) PVC dak is in prima staat en kan nog vele jaren mee.
De originele radio is vervangen door een modernere uitvoering met bluetooth voor handsfree bellen, de oude radio is echter nog aanwezig. Om met mijn lengte (1.91 meter) toch goed te kunnen zitten heb ik de portiergreep van het linker portier aangepast (foto). Daardoor is de wagen ook voor lange mensen prima geschikt. De originele deurgreep is nog voorhanden. Nog niet gemonteerd zijn de originele verstralers, deze worden bijgeleverd. Kortom een plaatje van een auto die goed is voor nog heel veel rijplezier.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.