Kilometerstand
203.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
05/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
94 kW (128 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 203.000 km
- Bouwjaar
- 05/1994
- APK
- 09/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
- Recent distributieriem vervangen
- 07/2016
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 94 kW (128 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.840 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.071 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 1
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Digitale radio-ontvangst
- MP3
- Radio
- USB
- Extra
- Bagageruimte-afscheiding
- Lichtmetalen velgen
- Pechset
- Reservewiel
- Spoiler
- Sportpakket
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
zeer nette en goed onderhouden Mazda 323 1.8 GLX sedan.
Originaliteit/historie: Nederlandse auto compleet met historie. De auto is door de jaren heen naar eigen zin en met diverse extra’s opgebouwd. Zo zijn o.a. de motor en de bak gewisseld, het was van origine een 1.6 ltr met automatische versnellingsbak. Tevens is de auto cosmetisch als GT opgebouwd, een in Nederland nooit geleverde uitvoering op dit model. De motorwissel staat correctie op het kenteken vermeld en een dossier met diverse facturen en dergelijke is aanwezig.
Motor: 1.840 cc 94 kW. 4-cilinder benzinemotor. De ‘GT’ DOHC 16-klepper motor verkeert in een goede staat, is goed onderhouden, start en loopt goed en vertoont geen gebreken. Het geheel is netjes onder de motorkap.
De carrosserie verkeerd in goede staat en is in 2021/2022 nog uitgebreid hersteld. wielkasten voor en achter zijn geheel roestvrij gemaakt en met nieuwe plaatdelen opgebouwd en gespoten.
de velgen zijn in 2023 gepoedercoat.
in 2023/2024 is het remsysteem achter deels gereviseerd.
op 7 december jl. is de auto getaxeerd door een erkend FEHAC taxateur. In overleg kan dat raport aan u weerlegd worden.
Originaliteit/historie: Nederlandse auto compleet met historie. De auto is door de jaren heen naar eigen zin en met diverse extra’s opgebouwd. Zo zijn o.a. de motor en de bak gewisseld, het was van origine een 1.6 ltr met automatische versnellingsbak. Tevens is de auto cosmetisch als GT opgebouwd, een in Nederland nooit geleverde uitvoering op dit model. De motorwissel staat correctie op het kenteken vermeld en een dossier met diverse facturen en dergelijke is aanwezig.
Motor: 1.840 cc 94 kW. 4-cilinder benzinemotor. De ‘GT’ DOHC 16-klepper motor verkeert in een goede staat, is goed onderhouden, start en loopt goed en vertoont geen gebreken. Het geheel is netjes onder de motorkap.
De carrosserie verkeerd in goede staat en is in 2021/2022 nog uitgebreid hersteld. wielkasten voor en achter zijn geheel roestvrij gemaakt en met nieuwe plaatdelen opgebouwd en gespoten.
de velgen zijn in 2023 gepoedercoat.
in 2023/2024 is het remsysteem achter deels gereviseerd.
op 7 december jl. is de auto getaxeerd door een erkend FEHAC taxateur. In overleg kan dat raport aan u weerlegd worden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.