Kilometerstand
245.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
02/2008
Brandstof
Diesel
Vermogen kW (PK)
90 kW (122 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stationwagen
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 7
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 245.000 km
- Bouwjaar
- 02/2008
- APK
- 02/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2024
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 90 kW (122 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.395 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Diesel
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Elektrische ramen
- Neerklapbare passagiersstoel
- Open dak
- Stoelverwarming
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Muziekstreaming geïntegreerd
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen (16")
- Reservewiel
- Trekhaak
- Winterpakket
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
BeschrijvingTe Koop Landrover Defender 110, 2.4 PUMA 2008, Youngtimer.
In 2008 hebben wij de auto aangeschaft als bijna nieuw. De volle 300.000 km zijn dus door ons gereden en de auto is vorige maand voorzien van een andere Puma 2.4 liter motor met 240.000 km (door Landrover specialist De Meteor in Weesp).
Filters nieuw, olie nieuw, remblokken nieuw, koppeling 50.000km geleden vervangen.
Er is een roofrack bij dat voorzien is van aluminium traanplaat tbv kisten die op het dak gemonteerd kunnen worden.
Extra isolatie om het geluid te verminderen is aangebracht.
Remblokken zijn vervangen.
De 7 zitter was perfect voor ons grote (6) gezin, we maakten jaarlijks ritten richting Spanje.
Rijden in een Defender is voor je eigen huisdeur op vakantie gaan als je instapt. Onovertroffen de leukste en vrolijkste auto ooit gemaakt.
En ja ze zijn voor liefhebbers, globetrotters, hondenbezitters en bijvoorbeeld bootjes mensen. Wintersport: je krijgt er sneeuwkettingen bij! En ik heb nog een nette zitting voor de bestuurdersstoel in dezelfde stof. Er is nooit gerookt in de auto.
Onze Defender is nooit zwaar belast met terreintijden.
En alle onderdelen die niet goed meer waren zijn natuurlijk netjes vervangen. Ik heb er nog een nieuwe startmotor bij, voor het geval dat.
APK in februari 2025. De meeste kilometers zijn ver uit door mijn vrouw gemaakt, met ‘zachte hand’.
Er zijn minpuntjes. De voorruitverwarming doet het even niet en de treeplanken hebben vliegroest. De rest in onder controle, vanaf nieuw is deze Defender voorzien van een extra anti-roest behandeling en dus is er geen noemenswaardige roest te bespeuren.
De auto is voorzien van de mooie Landrover velgen die inmiddels zwart gepoedercoat zijn.
En de banden hebben voldoende profiel, doorgaans rijden we 100.000 km met een set.
Met 1:10 kom je prima door het verkeer heen. Kruissnelheid is 100 of 120 en met 140km/u voel je je ook nog veilig.
Je bent de hoogste in het verkeer, dat geeft een meesterlijk gevoel. En wij Defender rijders groeten elkaar natuurlijk. Wij weten wat het is om een Landrover Defender 110 STW te rijden. Met pijn in het hart mag ie weg. Onze trouwe vriend van afgelopen 16 jaar.
Extra isolatie om het geluid te verminderen is aangebracht.
We vragen 26.500 euro voor deze fantastische Defender.
In 2008 hebben wij de auto aangeschaft als bijna nieuw. De volle 300.000 km zijn dus door ons gereden en de auto is vorige maand voorzien van een andere Puma 2.4 liter motor met 240.000 km (door Landrover specialist De Meteor in Weesp).
Filters nieuw, olie nieuw, remblokken nieuw, koppeling 50.000km geleden vervangen.
Er is een roofrack bij dat voorzien is van aluminium traanplaat tbv kisten die op het dak gemonteerd kunnen worden.
Extra isolatie om het geluid te verminderen is aangebracht.
Remblokken zijn vervangen.
De 7 zitter was perfect voor ons grote (6) gezin, we maakten jaarlijks ritten richting Spanje.
Rijden in een Defender is voor je eigen huisdeur op vakantie gaan als je instapt. Onovertroffen de leukste en vrolijkste auto ooit gemaakt.
En ja ze zijn voor liefhebbers, globetrotters, hondenbezitters en bijvoorbeeld bootjes mensen. Wintersport: je krijgt er sneeuwkettingen bij! En ik heb nog een nette zitting voor de bestuurdersstoel in dezelfde stof. Er is nooit gerookt in de auto.
Onze Defender is nooit zwaar belast met terreintijden.
En alle onderdelen die niet goed meer waren zijn natuurlijk netjes vervangen. Ik heb er nog een nieuwe startmotor bij, voor het geval dat.
APK in februari 2025. De meeste kilometers zijn ver uit door mijn vrouw gemaakt, met ‘zachte hand’.
Er zijn minpuntjes. De voorruitverwarming doet het even niet en de treeplanken hebben vliegroest. De rest in onder controle, vanaf nieuw is deze Defender voorzien van een extra anti-roest behandeling en dus is er geen noemenswaardige roest te bespeuren.
De auto is voorzien van de mooie Landrover velgen die inmiddels zwart gepoedercoat zijn.
En de banden hebben voldoende profiel, doorgaans rijden we 100.000 km met een set.
Met 1:10 kom je prima door het verkeer heen. Kruissnelheid is 100 of 120 en met 140km/u voel je je ook nog veilig.
Je bent de hoogste in het verkeer, dat geeft een meesterlijk gevoel. En wij Defender rijders groeten elkaar natuurlijk. Wij weten wat het is om een Landrover Defender 110 STW te rijden. Met pijn in het hart mag ie weg. Onze trouwe vriend van afgelopen 16 jaar.
Extra isolatie om het geluid te verminderen is aangebracht.
We vragen 26.500 euro voor deze fantastische Defender.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.