Kilometerstand
79.076 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
02/1989
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
133 kW (181 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 4
- Landversie
- Nederland
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 79.076 km
- Bouwjaar
- 02/1989
- APK
- 07/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 133 kW (181 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.995 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.200 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Met trots mogen wij dit, 4-wiel aangedreven, historische icoon van de mondiale autosport aanbieden!
Een échte Lancia Delta Integrale in zijn originele Martini rally-kleuren van de jaren 80 en 90. Met deze auto won Lancia tussen 1987 en 1992 het wereldkampioenschap rally 6x op rij. Een ongeëvenaarde prestatie! Deze Delta HF Integrale 8V uit 1989 is voor een groot deel aangepast om recreatief rally's mee te gaan rijden. Zo is de achterbank verwijderd, zijn er rally-stoelen met 4-punts gordels gemonteerd en is er een rolkooi ingebouwd voor de veiligheid. Ook is er qua techniek een aantal zaken aangepast en toegevoegd zoals een professionele Brantz 2S tripcomputer, de originele Carbon Fibre race-spiegels en de verstelbare achterspoiler die de Integrale zo kenmerkt. De 15" originele wielen zijn bij dit exemplaar vervangen door de 16" grote exemplaren van de latere EVO II. Dit doet hem een stuk agressiever overkomen en zorgt voor een nog strakkere wegligging.
De 185PK, de 4-wiel Integrale aandrijving met 2 sperdiffs en een Visco koppeling tussen voor en achter alsmede het lage gewicht van 1200kg maken deze Delta een geduchte tegenstander van de sportwagens uit die tijd en ook zeker nog het overgrote deel van de huidige sportwagens. Qua handeling op bochtige weggetjes is deze auto onovertroffen en daar komt ook zijn uitzonderlijke rally DNA naar boven. Wát een genot om met dit monster gas te geven en jezelf Miki Biasion of Juha Kankunen te wanen.
Dus kom hem snel bekijken bij ons in Zwolle, want dit is een uitstervend ras en ze worden niet vaak in deze sportieve uitmonstering aangeboden.
Omdat de auto door ons in opdracht van een klant wordt verkocht, zijn wij enkel bemiddelaar in deze en gelden hier de consignatievoorwaarden.
Een échte Lancia Delta Integrale in zijn originele Martini rally-kleuren van de jaren 80 en 90. Met deze auto won Lancia tussen 1987 en 1992 het wereldkampioenschap rally 6x op rij. Een ongeëvenaarde prestatie! Deze Delta HF Integrale 8V uit 1989 is voor een groot deel aangepast om recreatief rally's mee te gaan rijden. Zo is de achterbank verwijderd, zijn er rally-stoelen met 4-punts gordels gemonteerd en is er een rolkooi ingebouwd voor de veiligheid. Ook is er qua techniek een aantal zaken aangepast en toegevoegd zoals een professionele Brantz 2S tripcomputer, de originele Carbon Fibre race-spiegels en de verstelbare achterspoiler die de Integrale zo kenmerkt. De 15" originele wielen zijn bij dit exemplaar vervangen door de 16" grote exemplaren van de latere EVO II. Dit doet hem een stuk agressiever overkomen en zorgt voor een nog strakkere wegligging.
De 185PK, de 4-wiel Integrale aandrijving met 2 sperdiffs en een Visco koppeling tussen voor en achter alsmede het lage gewicht van 1200kg maken deze Delta een geduchte tegenstander van de sportwagens uit die tijd en ook zeker nog het overgrote deel van de huidige sportwagens. Qua handeling op bochtige weggetjes is deze auto onovertroffen en daar komt ook zijn uitzonderlijke rally DNA naar boven. Wát een genot om met dit monster gas te geven en jezelf Miki Biasion of Juha Kankunen te wanen.
Dus kom hem snel bekijken bij ons in Zwolle, want dit is een uitstervend ras en ze worden niet vaak in deze sportieve uitmonstering aangeboden.
Omdat de auto door ons in opdracht van een klant wordt verkocht, zijn wij enkel bemiddelaar in deze en gelden hier de consignatievoorwaarden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfMeijer Exclusives
ContactBert Meijer
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.