Kilometerstand
10.750 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/2016
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
52 kW (71 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Supermotard
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 10.750 km
- Bouwjaar
- 06/2016
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 52 kW (71 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 450 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 1
- Leeggewicht
- 115 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Oranje
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Prachtige ktm EXC-F sixdays model 2017
Origineel nl motor, ik ben de 4e eigenaar.
84-MG-VH
Op papier 12KW, echt vermogen rond 70-75 pk
Zuiger is vervangen op 180 uur. Ikzelf heb er geen enduro of track mee gereden alleen hobbymatig.
Er is enorm veel aan gedaan zoals je kan zien op de foto’s, ook de welbekende T-stuk upgrade gedaan van stale buis naar kunstof. Ik heb hem zelf van enduro omgebouwd naar supermoto, dit is er aan gedaan:
- Nieuwe Kappenset met slickdesign stickerset
- 17” supermoto velgen
- Voorvork covers
- T-stuk radiatoren
- koplamp
- Spiegels
- Knipperlichten
- Stuurbeugels / stuur
- Engine covers
- Carbon tank cover
- Achterbrug cover
- Valbeugels
- Skidplate
- Inklapbare kentekenhouder
- FMF powercore 4.0
- Korte rem / koppeling hendel
- Schakel / rem pook
- Tandwielen en kettingset
Alle originele onderdelen krijg je erbij (uitlaat, banden, kappen etc.), dus je zou hem zo weer compleet origineel kunnen maken met crossbanden (zie laatste foto) alle aftermarket onderdelen waren in totaal rond de €4000, dus zoals je kan zien is er op niks bezuinigd. Staat altijd binnen.
Elke 10 uur nieuwe olie + filter, elke 30 uur nieuwe luchtfilter en kleppen checken / stellen. Motor start direct en rijd, remt en schakelt als een zonnetje.
Staat nu 260 uren / 10750 km op +- maar word nog op gereden op mooie dagen.
Rede van verkoop is omdat ik 3 motors heb en ik ruimte moet maken. Bied geen onzin hij staat niet in de weg.
Bij interesse of meer vragen aarzel niet en stuur me een bericht!
+31652284643
Origineel nl motor, ik ben de 4e eigenaar.
84-MG-VH
Op papier 12KW, echt vermogen rond 70-75 pk
Zuiger is vervangen op 180 uur. Ikzelf heb er geen enduro of track mee gereden alleen hobbymatig.
Er is enorm veel aan gedaan zoals je kan zien op de foto’s, ook de welbekende T-stuk upgrade gedaan van stale buis naar kunstof. Ik heb hem zelf van enduro omgebouwd naar supermoto, dit is er aan gedaan:
- Nieuwe Kappenset met slickdesign stickerset
- 17” supermoto velgen
- Voorvork covers
- T-stuk radiatoren
- koplamp
- Spiegels
- Knipperlichten
- Stuurbeugels / stuur
- Engine covers
- Carbon tank cover
- Achterbrug cover
- Valbeugels
- Skidplate
- Inklapbare kentekenhouder
- FMF powercore 4.0
- Korte rem / koppeling hendel
- Schakel / rem pook
- Tandwielen en kettingset
Alle originele onderdelen krijg je erbij (uitlaat, banden, kappen etc.), dus je zou hem zo weer compleet origineel kunnen maken met crossbanden (zie laatste foto) alle aftermarket onderdelen waren in totaal rond de €4000, dus zoals je kan zien is er op niks bezuinigd. Staat altijd binnen.
Elke 10 uur nieuwe olie + filter, elke 30 uur nieuwe luchtfilter en kleppen checken / stellen. Motor start direct en rijd, remt en schakelt als een zonnetje.
Staat nu 260 uren / 10750 km op +- maar word nog op gereden op mooie dagen.
Rede van verkoop is omdat ik 3 motors heb en ik ruimte moet maken. Bied geen onzin hij staat niet in de weg.
Bij interesse of meer vragen aarzel niet en stuur me een bericht!
+31652284643
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.