Kilometerstand
20.898 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
09/2015
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
32 kW (44 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 20.898 km
- Bouwjaar
- 09/2015
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 32 kW (44 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 373 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 1
- Leeggewicht
- 150 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Valbeugel
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Alarm
- LED dagrijverlichting
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
Beschrijving
Te koop aangeboden wegens aanschaf nieuwe motorfiets;
Deze KTM 390 Duke ABS (A2) met zijn prachtige kleurstelling komt uit 2015 en ik ben eerste eigenaar/heb de motor nieuw gekocht.Het betreft een originele Nederlandse motor welke per direct op Nederlands kenteken is gezet. De 390 Duke is voorzien van een 1 cilinder benzine motor, heeft een maximum vermogen van 32kW (44 pk) en een cilinderinhoud van 373cc (1 cilinder).
Een kwalitieve en zeer betrouwbare motorfiets, welke dagelijks werd gebruikt voor woon- werkverkeer. Tegelijkertijd heerlijk om even lekker een middagje mee te 'gooien en smijten'.
De motor heeft een laag benzineverbruik en haalt met gemak een verbruik van 1:20- 22. Handig in economisch dure tijden.
Onderhoud en motorrijtuigenbelasting tevens erg goedkoop (wegenbelasting gemiddeld €36,33 per kwartaal)
Motorfiets is volledig schadevrij en pekel aanslagvrij maar ervaart momenteel een koelingsprobleem dat vooral parten speelt bij hoge buitentemperaturen en lang lage (stapvoets) snelheden. Vandaar de lage prijs zodat dit verholpen kan worden en er nog jaren plezier aan beleefd kan worden.
Over het geheel genomen is de KTM Duke 390 een prima motor voor de A2-rijder, maar het kan er ook een zijn voor de meer ervaren rijder die een motor ‘voor erbij’ zoekt. De Duke 390 is vooral licht en rap, zonder dat het te gek wordt. Het rijwielgedeelte is top en de looks zijn gaaf. Al met al heeft KTM met de Duke 390 ingezet op een prima uitgeruste, lichte funfiets voor de jonge rijder en dat is goed gelukt. Door een lagere prijs én gewicht dan de concurrenten, een rijwielgedeelte dat superveel vertrouwen geeft en de gave looks een stoere motorfiets.
Technische gegevens 2014 KTM Duke 390
Motor 373,2 cc viertakt, vloeistofgekoelde ééncilinder
Boring / slag89 mm × 60 mm
Compressie-verhouding12,6:1
Topsnelheid169 km/h (opgegeven)
Vermogen43 pk (32 kW) 9500 tpm
Koppel35 Nm 7250 toeren
Transmissie Natte koppeling, zes versnelling, ketting
Frame type Stalen buizenframe
VeringWP 43 mm upsidedown vork met 150 mm veerweg.
Voor: telescopische USD -voorvork, achter Achter: mono-shock achterbrug.
RemmenBybre enkele schijf met ABS. 300 mm, vier zuigers. Achter 230 mm
BandenMetzeler Sportec M5 17-110/70 x 17-150/60, 10-spaaks aluminium wielen
Balhoofdhoek en naloop25 100 mm
Wielbasis 1367 mm
Afmetingen
Lengte 2002 mm
Breedte 873 mm
Hoogte 1267 mm
Zithoogte 800 mm
Gewicht139 kg (droog)
154 kg (rijklaar)
Benzinetank11 liter
Deze KTM 390 Duke ABS (A2) met zijn prachtige kleurstelling komt uit 2015 en ik ben eerste eigenaar/heb de motor nieuw gekocht.Het betreft een originele Nederlandse motor welke per direct op Nederlands kenteken is gezet. De 390 Duke is voorzien van een 1 cilinder benzine motor, heeft een maximum vermogen van 32kW (44 pk) en een cilinderinhoud van 373cc (1 cilinder).
Een kwalitieve en zeer betrouwbare motorfiets, welke dagelijks werd gebruikt voor woon- werkverkeer. Tegelijkertijd heerlijk om even lekker een middagje mee te 'gooien en smijten'.
De motor heeft een laag benzineverbruik en haalt met gemak een verbruik van 1:20- 22. Handig in economisch dure tijden.
Onderhoud en motorrijtuigenbelasting tevens erg goedkoop (wegenbelasting gemiddeld €36,33 per kwartaal)
Motorfiets is volledig schadevrij en pekel aanslagvrij maar ervaart momenteel een koelingsprobleem dat vooral parten speelt bij hoge buitentemperaturen en lang lage (stapvoets) snelheden. Vandaar de lage prijs zodat dit verholpen kan worden en er nog jaren plezier aan beleefd kan worden.
Over het geheel genomen is de KTM Duke 390 een prima motor voor de A2-rijder, maar het kan er ook een zijn voor de meer ervaren rijder die een motor ‘voor erbij’ zoekt. De Duke 390 is vooral licht en rap, zonder dat het te gek wordt. Het rijwielgedeelte is top en de looks zijn gaaf. Al met al heeft KTM met de Duke 390 ingezet op een prima uitgeruste, lichte funfiets voor de jonge rijder en dat is goed gelukt. Door een lagere prijs én gewicht dan de concurrenten, een rijwielgedeelte dat superveel vertrouwen geeft en de gave looks een stoere motorfiets.
Technische gegevens 2014 KTM Duke 390
Motor 373,2 cc viertakt, vloeistofgekoelde ééncilinder
Boring / slag89 mm × 60 mm
Compressie-verhouding12,6:1
Topsnelheid169 km/h (opgegeven)
Vermogen43 pk (32 kW) 9500 tpm
Koppel35 Nm 7250 toeren
Transmissie Natte koppeling, zes versnelling, ketting
Frame type Stalen buizenframe
VeringWP 43 mm upsidedown vork met 150 mm veerweg.
Voor: telescopische USD -voorvork, achter Achter: mono-shock achterbrug.
RemmenBybre enkele schijf met ABS. 300 mm, vier zuigers. Achter 230 mm
BandenMetzeler Sportec M5 17-110/70 x 17-150/60, 10-spaaks aluminium wielen
Balhoofdhoek en naloop25 100 mm
Wielbasis 1367 mm
Afmetingen
Lengte 2002 mm
Breedte 873 mm
Hoogte 1267 mm
Zithoogte 800 mm
Gewicht139 kg (droog)
154 kg (rijklaar)
Benzinetank11 liter
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.