Kilometerstand
69.541 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
07/2009
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
80 kW (109 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 69.541 km
- Bouwjaar
- 07/2009
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 80 kW (109 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 782 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 242 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,9 l/100 km (gem.)
Opties
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Startonderbreker
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Heerlijke motor. Licht, wendbaar en voor de doorsnee motorrijder meer dan genoeg vermogen. Daarbij nog een paar fijne opties:
- telefoonhouder met oplader (USB)
- automatisch kettingsmeersysteem (nooit meer zelf ketting smeren)
- ABS remmen
.. en natuurlijk de fameuse VTEC technologie: vanaf 7.000 toeren van 2 naar 4 kleppen per cilinder, waardoor je een plots veel meer vermogen krijgt.
Een half jaar geleden deze VFR gekocht als motor waar wij beiden op kunnen rijden. Echter.. ik vind 'm te licht (ik reed hiervoor een CBR 1100xx) en mijn vrouw blijft liever op haar Diversion 600 rijden.
Voor ons is het 'm dus net niet.
Toen ik 'm kocht wist ik dat er onderhoud aan zat. Ik heb 'm na laten kijken bij Topmoto Apeldoorn en daar kwamen de volgende punten uit:
- banden voor en achter
- kleine lekkage/zweten van de koppeling
- ketting en tandwielen gaan nog net, maar zitten er aan te komen
Nu ik weet dat ik 'm waarschijnlijk niet ga houden, ga ik dat onderhoud (ca. € 750) niet laten uitvoeren. Daar is de prijs dus ook naar.
Er wordt nog op gereden dus km's kunnen nog iets oplopen.
Proefrit geen bezwaar.
- telefoonhouder met oplader (USB)
- automatisch kettingsmeersysteem (nooit meer zelf ketting smeren)
- ABS remmen
.. en natuurlijk de fameuse VTEC technologie: vanaf 7.000 toeren van 2 naar 4 kleppen per cilinder, waardoor je een plots veel meer vermogen krijgt.
Een half jaar geleden deze VFR gekocht als motor waar wij beiden op kunnen rijden. Echter.. ik vind 'm te licht (ik reed hiervoor een CBR 1100xx) en mijn vrouw blijft liever op haar Diversion 600 rijden.
Voor ons is het 'm dus net niet.
Toen ik 'm kocht wist ik dat er onderhoud aan zat. Ik heb 'm na laten kijken bij Topmoto Apeldoorn en daar kwamen de volgende punten uit:
- banden voor en achter
- kleine lekkage/zweten van de koppeling
- ketting en tandwielen gaan nog net, maar zitten er aan te komen
Nu ik weet dat ik 'm waarschijnlijk niet ga houden, ga ik dat onderhoud (ca. € 750) niet laten uitvoeren. Daar is de prijs dus ook naar.
Er wordt nog op gereden dus km's kunnen nog iets oplopen.
Proefrit geen bezwaar.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.