Kilometerstand
70.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/1983
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
48 kW (65 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 70.000 km
- Bouwjaar
- 06/1983
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 48 kW (65 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,0 l/100 km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Volledig verbouwde CX650 uit 1983.
Ik heb de motor sinds 2016 in bezit en heb er sindsdien veel aan gerepareerd en verbouwd. Verschillende garages en specialisten hebben het blok onderhouden, daar wilde ik zelf niet aan komen. De voorrem is ook gereviseerd en er is een stalen remleiding aangelegd. Facturen van deze reparaties zijn aanwezig.
Diverse pakkingen zijn vervangen, distributieketting, waterpompseal e.d. zijn daarbij ook gedaan. Daarnaast zijn verschillende delen gepoedercoat en gespoten. De voorpoten zijn opnieuw verchroomd, keerringen vervangen, balhoofdlagers vervangen.
Diverse updates aan elektronica waaronder:
- Daytona Velona snelheidsmeter weggewerkt in de koplamp (incl. Voltmeter) met externe bediening op stuur.
- Complete LED-verlichting met extra voorlichten. Knipperlichten voor zijn aan de koplamp gemonteerd en achter zijn ze weggewerkt in de framebuizen.
- Gelaccu
- Upgrade naar moderne steekzekeringenkast met circuitbewaking ipv glaszekeringen.
- Gereviseerde startmotor (2024)
- dynamo vervangen (2020)
Ik heb bijgehouden wat er sinds 2016 verder allemaal nog aan gedaan is, excelbestand is op verzoek beschikbaar.
Hij moet nu door samenwonen helaas weg, want bij mijn nieuwe woning kan hij alleen maar buiten staan. Ik heb dus een modernere injectiemotor gekocht.
Uiteraard starten-rijden, proefrit is altijd mogelijk.
Wegenbelasting vrij.
Voor vragen mail of bel gerust
Ik heb de motor sinds 2016 in bezit en heb er sindsdien veel aan gerepareerd en verbouwd. Verschillende garages en specialisten hebben het blok onderhouden, daar wilde ik zelf niet aan komen. De voorrem is ook gereviseerd en er is een stalen remleiding aangelegd. Facturen van deze reparaties zijn aanwezig.
Diverse pakkingen zijn vervangen, distributieketting, waterpompseal e.d. zijn daarbij ook gedaan. Daarnaast zijn verschillende delen gepoedercoat en gespoten. De voorpoten zijn opnieuw verchroomd, keerringen vervangen, balhoofdlagers vervangen.
Diverse updates aan elektronica waaronder:
- Daytona Velona snelheidsmeter weggewerkt in de koplamp (incl. Voltmeter) met externe bediening op stuur.
- Complete LED-verlichting met extra voorlichten. Knipperlichten voor zijn aan de koplamp gemonteerd en achter zijn ze weggewerkt in de framebuizen.
- Gelaccu
- Upgrade naar moderne steekzekeringenkast met circuitbewaking ipv glaszekeringen.
- Gereviseerde startmotor (2024)
- dynamo vervangen (2020)
Ik heb bijgehouden wat er sinds 2016 verder allemaal nog aan gedaan is, excelbestand is op verzoek beschikbaar.
Hij moet nu door samenwonen helaas weg, want bij mijn nieuwe woning kan hij alleen maar buiten staan. Ik heb dus een modernere injectiemotor gekocht.
Uiteraard starten-rijden, proefrit is altijd mogelijk.
Wegenbelasting vrij.
Voor vragen mail of bel gerust
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.