Kilometerstand
166.626 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/1993
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
92 kW (125 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 166.626 km
- Bouwjaar
- 11/1993
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 92 kW (125 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.590 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.060 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 1
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Cruise Control
- Elektrische ramen
- Veiligheid en beveiliging
- Airbag bestuurder
- Extra
- Lichtmetalen velgen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
Beschrijving
Hierbij aangeboden deze super dikke Honda crx del sol.
Na 7 jaar deze nekken draaier in bezit gehad te hebben is hij toe aan een nieuwe eigenaar. (Aantoonbaar in bedrijfsvoorraad gestaan)
In de tijd dat ik hem in bezit heb is er een hoop aan gedaan.
Hier een korte opsomming van de dingen die ik zo weet.
-koppelingset vervangen.
-bovenste en onderste koppelings cilinder vervangen.
-Versnellingsbak vervangen (hier wat een boutje van de oude koppeling doorheen geslagen) uiteraard met nieuwe bakolie.
-aandrijfas hoezen binnen en buiten beide assen.
-hoofdrem cilinder.
-remdruk verdeler voor.
-remklauwen en remblokken achter. (Zit een remschijf swap achter op. Dus geen trommels meer dit voor betere remprestaties).
-Draagarmen bovenzijde voor.
-binnen en buitenste stuurkogels lv+rv.
-nieuwe koplampen en knipperlichten voor.
En natuurlijk het reguliere onderhoud.
Uitlaat lijn is een rvs spagatie spruitstuk en vanaf de kat naar demper ook rvs. Kat zit er nog onder voor de apk.
Ja er heeft airco ingezeten, nee die werkt niet meer.
Let op Km stand is miles!!
Door de kleur, spoiler en geluid van de auto is dit een behoorlijke nekken draaier. Hou je niet van bekijks is dit zeker geen auto voor jou.
Is het dan al goud wat er blinkt. Nee er zijn ook wel wat verbeter puntjes zie foto's. Voor meer vragen mag je altijd een berichtje sturen of nog beter even langs komen heb je gelijk een indruk van de auto.
Na 7 jaar deze nekken draaier in bezit gehad te hebben is hij toe aan een nieuwe eigenaar. (Aantoonbaar in bedrijfsvoorraad gestaan)
In de tijd dat ik hem in bezit heb is er een hoop aan gedaan.
Hier een korte opsomming van de dingen die ik zo weet.
-koppelingset vervangen.
-bovenste en onderste koppelings cilinder vervangen.
-Versnellingsbak vervangen (hier wat een boutje van de oude koppeling doorheen geslagen) uiteraard met nieuwe bakolie.
-aandrijfas hoezen binnen en buiten beide assen.
-hoofdrem cilinder.
-remdruk verdeler voor.
-remklauwen en remblokken achter. (Zit een remschijf swap achter op. Dus geen trommels meer dit voor betere remprestaties).
-Draagarmen bovenzijde voor.
-binnen en buitenste stuurkogels lv+rv.
-nieuwe koplampen en knipperlichten voor.
En natuurlijk het reguliere onderhoud.
Uitlaat lijn is een rvs spagatie spruitstuk en vanaf de kat naar demper ook rvs. Kat zit er nog onder voor de apk.
Ja er heeft airco ingezeten, nee die werkt niet meer.
Let op Km stand is miles!!
Door de kleur, spoiler en geluid van de auto is dit een behoorlijke nekken draaier. Hou je niet van bekijks is dit zeker geen auto voor jou.
Is het dan al goud wat er blinkt. Nee er zijn ook wel wat verbeter puntjes zie foto's. Voor meer vragen mag je altijd een berichtje sturen of nog beter even langs komen heb je gelijk een indruk van de auto.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.