Ferrari GTC4 LussoGTC4Lusso 6.3 V12
€ 210.0001
Incl. BTW
€ 175.372,- Excl. BTW
DTM Collectibles
Kilometerstand
80.198 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
07/2017
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
507 kW (689 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 3
- Advertentienr.
- R-578-HX
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 80.198 km
- Bouwjaar
- 07/2017
- APK
- 09/2025
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 507 kW (689 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 6.262 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 12
- Leeggewicht
- 1.895 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- 360° camera
- Airconditioning
- Climate Control
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Start/Stop-systeem
- Stoelventilatie
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Alarm
- Bochtverlichting
- Electronic Stability Program
- Extra
- Schakelflippers
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Chiaro Grigio (licht grijs)
- Kleur interieur
- Beige
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
The client is not always right. – Ferrari Enzo
De Ferrari GTC4Lusso. Wat ons betreft, de laatste échte ras GT van Ferrari, die tegenwoordig is vervangen voor de Purosangue. De ‘GT’ trend werd door Ferrari in 1960 ontdekt. Enzo merkte dat niet iedere heer op stand zat te wachten op losse vullingen en een natte rug bij aankomst. Zo werd de 250 GT/E bedacht. De eerste Ferrari die als productie auto beschikbaar was met vier stoelen en luxer was uitgevoerd. Concept was simpel; Een lang gerekte neus waaronder de Colombo V12 motoren van Enzo lagen, met een relatief grote cabine, zodat schoonmoeders en kinderen nu meekonden. Wij snappen dat de meeste tóch nog voor de 2-zitter gingen!
Zo ontstond er uiteindelijk een grote vraag naar de GT’s, omdat ze praktischer waren dan het sportief gevormde (en geveerde) zusje, wat haar dagelijks bruikbaar maakte. Zo ontstond de lange bloedlijn met de 330 GT 2+2, 365 GT 2+2, 365 GTC/4, 356 GT4 2+2, 400, 400i, 412, 456, 456M, 612 Scaglietti en de FF. Overigens ook vaak de duurste Ferrari’s, dat was een stukje luxe-taks. Waren ze dan ook langzamer? Volgens Enzo Ferrari absoluut niet, want één van zijn beroemde uitspraken was: Aerodynamica is for people that can’t build engines!
En zo, zo werd het publiek getrakteerd op de opvolger van de FF. Het zelfde concept, met meer verfijning, vooral in de relatief nieuwe techniek. Het vierwiel-aandrijfsysteem werd beter en de achterwielen stuurde nu onafhankelijk mee. De instap GTC4Lusso werd de ‘T’ genoemd en kreeg een 3.9 liter grote V8 met turbo’s. Maar zeg nou zelf; Je koopt een Ferrari voor de hoogtoerige V12! Daar hielden ze in Modena rekening mee en kwam er ook een ‘luxe GTC4Lusso’. Het kloppend hart was voor de (échte) GTC4Lusso’s nog het zelfde t.o.v. de FF; De Tipo F140, maar dan met verbeterde compressieverhouding. Resultaat? Een Italiaans raspaard met 690 atmosferische PK’s en 697 Nm aan koppel. Genoeg om geen gas te durven geven op klinkers, dan gooit ze met stenen! In 3.4 seconden naar de 100 en met je hele gezin, auto’s pesten op de Autobahn tot de 335 km/h. Nu jij weer, buurman.
Die van ons? Zoals je onderhand wel bent gewend. Volledig dealer onderhouden (Lueg Sportivo Ferrari) bij de dealer waar ze oorspronkelijk ook is afgeleverd. De huidige (en in totaal tweede) eigenaar reed speciaal vanuit Nederland voor de beurtjes naar de dealer in Dusseldorf. Wij snappen hem wel… Uitgevoerd in een speciale paint-to-sample kleur Chiaro Grigio met een ‘Crema (3997)’ interieur. Haar optie-schild achterin is rijkelijk gevuld en verkeert in zeer goede conditie. Met haar 80 duizend kilometer is ze vooral gebruikt waarvoor ze is bedacht; dagelijks rijden. Nu opzoek naar haar volgende eigenaar, die haar ook zal gebruiken waarvoor ze is gemaakt. Zien we je snel?
De Ferrari GTC4Lusso. Wat ons betreft, de laatste échte ras GT van Ferrari, die tegenwoordig is vervangen voor de Purosangue. De ‘GT’ trend werd door Ferrari in 1960 ontdekt. Enzo merkte dat niet iedere heer op stand zat te wachten op losse vullingen en een natte rug bij aankomst. Zo werd de 250 GT/E bedacht. De eerste Ferrari die als productie auto beschikbaar was met vier stoelen en luxer was uitgevoerd. Concept was simpel; Een lang gerekte neus waaronder de Colombo V12 motoren van Enzo lagen, met een relatief grote cabine, zodat schoonmoeders en kinderen nu meekonden. Wij snappen dat de meeste tóch nog voor de 2-zitter gingen!
Zo ontstond er uiteindelijk een grote vraag naar de GT’s, omdat ze praktischer waren dan het sportief gevormde (en geveerde) zusje, wat haar dagelijks bruikbaar maakte. Zo ontstond de lange bloedlijn met de 330 GT 2+2, 365 GT 2+2, 365 GTC/4, 356 GT4 2+2, 400, 400i, 412, 456, 456M, 612 Scaglietti en de FF. Overigens ook vaak de duurste Ferrari’s, dat was een stukje luxe-taks. Waren ze dan ook langzamer? Volgens Enzo Ferrari absoluut niet, want één van zijn beroemde uitspraken was: Aerodynamica is for people that can’t build engines!
En zo, zo werd het publiek getrakteerd op de opvolger van de FF. Het zelfde concept, met meer verfijning, vooral in de relatief nieuwe techniek. Het vierwiel-aandrijfsysteem werd beter en de achterwielen stuurde nu onafhankelijk mee. De instap GTC4Lusso werd de ‘T’ genoemd en kreeg een 3.9 liter grote V8 met turbo’s. Maar zeg nou zelf; Je koopt een Ferrari voor de hoogtoerige V12! Daar hielden ze in Modena rekening mee en kwam er ook een ‘luxe GTC4Lusso’. Het kloppend hart was voor de (échte) GTC4Lusso’s nog het zelfde t.o.v. de FF; De Tipo F140, maar dan met verbeterde compressieverhouding. Resultaat? Een Italiaans raspaard met 690 atmosferische PK’s en 697 Nm aan koppel. Genoeg om geen gas te durven geven op klinkers, dan gooit ze met stenen! In 3.4 seconden naar de 100 en met je hele gezin, auto’s pesten op de Autobahn tot de 335 km/h. Nu jij weer, buurman.
Die van ons? Zoals je onderhand wel bent gewend. Volledig dealer onderhouden (Lueg Sportivo Ferrari) bij de dealer waar ze oorspronkelijk ook is afgeleverd. De huidige (en in totaal tweede) eigenaar reed speciaal vanuit Nederland voor de beurtjes naar de dealer in Dusseldorf. Wij snappen hem wel… Uitgevoerd in een speciale paint-to-sample kleur Chiaro Grigio met een ‘Crema (3997)’ interieur. Haar optie-schild achterin is rijkelijk gevuld en verkeert in zeer goede conditie. Met haar 80 duizend kilometer is ze vooral gebruikt waarvoor ze is bedacht; dagelijks rijden. Nu opzoek naar haar volgende eigenaar, die haar ook zal gebruiken waarvoor ze is gemaakt. Zien we je snel?
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 3.917,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2022ContactDieter Tielman
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.