Ferrari 812Competizione - Rubino Micalizzato - 1 of 999
€ 1.754.950,-1
Incl. BTW
€ 1.463.410,- Excl. BTW
Kilometerstand
497 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
07/2022
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
610 kW (829 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 497 km
- Bouwjaar
- 07/2022
- APK
- Nieuw
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 610 kW (829 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 6.496 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 12
- Leeggewicht
- 1.640 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 347 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Oorspronkelijke kleur
- Rood metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Alcantara
Beschrijving
Ferrari 812 Competizione - Rosso Rubino Micalizzato
De 812 Competizione is de opgepompte en verfijnde versie van de 812 Superfast. De al buitengewoon snelle en goede 800 pk sterke tweezits super GT met de V12 voorin. Dus beschouw de 830pk sterke 812 Competizione als een 812 Superfaster. Het volgt op een stekelige lijn van race-geïnspireerde V12 Ferrari's met voorin geplaatste motor en achterwielaandrijving; de verbazende 599 GTO en de psychotische F12 TDF. Beide vereisten aanzienlijke moed om te temmen, en de nieuwste evolutie is niet minder intimiderend.
Kijk er naar... Hij is gemeen, hoekig en dreigend. Een technische en visuele straatversie van het XX-programma. Hij ziet eruit als een gemoderniseerde straatversie van de 599XX-raceauto. En dat komt omdat het er misschien wel heel dichtbij komt!
Het is hetzelfde blok van 6.5L van de 812 Superfast, maar de binnenkant is verfijnd en drievoudig gedestilleerd voor meer prestaties. De zuigers zijn opnieuw ontworpen, de titanium drijfstangen zijn 40 procent lichter, terwijl een coating van diamantachtige koolstof (DLC) de zuigerpennen omhult. Er is een opnieuw gebalanceerde krukas (drie procent lichter dan voorheen), nieuwe cilinderkoppen, F1-techniek voor de nokken, een opnieuw ontworpen inlaatsysteem (over spruitstuk en plenum) en inlaatkanalen met variabele geometrie.
En dan de redline die zichzelf heeft verheven tot een goddelijke 9.500tpm!!! 38 kg lichter dan een 812 Superfast en toch ziet de Competizione er veel en veel gespierder uit! Al met al genereert de Competizione 30 procent meer downforce aan de voorkant dan de Superfast en je kunt zien waar hij gemaakt is omdat er overal vortexgeneratoren zijn. Werkelijk alles aan deze 812 Competizione straalt downforce uit tot in het extreme en misschien wel het meeste opvallend is die nieuwe carbon kofferklep zonder ruit. De camera op de achterklep zorgt verassend genoeg voor een nog betere 'achteruitkijk ervaring' dan de conventionele achteruitkijkspiegel. Maar waarom zou je eigenlijk achteruit kijken in de magistrale 812 Competizione?
Het door ons aangeboden exemplaar heeft een klassieke en sjieke configuratie in de kleur Rosso Rubino Micalizzato zonder de kenmerkende 812 strepen. Het ‘Nero’ alcantara zwarte interieur in combinatie met grijze stiksels die gelijk gekleurde accenten aan de buitenzijde weer mooi terugbrengen in het interieur. Dat dit niet de eerste Ferrari is die de eerste eigenaar samenstelde is wel duidelijk, alle carbon opties zijn aangevinkt en de interieur/exterieur configuratie zijn zonder zeker meer dan gelukt!
Bovenstaande feiten en het feit dat de 812 Competizione in een gelimiteerde oplage van 999 stuks gebouwd is garandeert wat ons betreft zeker een waardevaste investering voor de toekomst en een prachtige aanvulling in uw collectie!
Fabrieksopties:
EXTC EXTRACAMPIONARIO-NOT STANDARD
INTC ALCANTARA NERA
CRPT EXTRACAMPIONARIO-NOT STANDARD
0AR1 INTERIOR VARIATION
AFS2 ADAPTIVE FRONT LIGHTS + SBL
ATTD DRAWING DEDI PLATE
CALA ALLUMINUM BRAKE CALIPERS
CEFB CARBON FIBRE FILTER BOX COVER
CEL2 ENGINE COVERS IN CARBON FIBRE
CEXD REAR DIFFUSER IN CARBON FIBRE
CEXG FRONT AIRVENTS IN CARBON FIBRE
CEXS CARBON FIBRE UNDERDOOR COVER
CIDH CARBON FIBRE INNER DOOR HANDLE
CIIP CARBON FIBRE INSTRUM. CLUSTER
CIRS CARBON FIBRE REAR SHELF
CITZ CARBON FIBRE UPPER TUNNEL TRIM
CLDT COLOURED INNER DETAILS - EXTRACAMPIONARIO
DATR CARBON FIBRE DASHBOARD INSERTS
DEDI DEDICATION PLATE IN SILVER
ELEV SUSPENSION LIFTER
EMPH HORSE STITCHED ON HEADREST - GRIGIO CHIARO
FLMS SOVRATAPPETI STANDARD
LANG USER MANUAL BOOKLET
LOGO 'SCUDERIA FERRARI' SHIELDS
MRKT MERCATO
NDSP INTERNAL USE
PAC3 FRONT AND REAR PARKING CAMERAS
PDIS PASSENGER DISPLAY
PNT0 2 LAYER SPECIAL PAINT RUBINO - MICALIZZATO
PPAC PERSONALIZATION PACK
RIFS 20" FORGED DARK PAINTED RIMS
RPMA ALLUMINUM REV. COUNTER
RSCQ SQUARED RACING SEATS SEDILI TAGLIA - LARGE
RSES RACING SEAT LIFTER
SND2 INTEGRATED AUDIO SYSTEM
SPEC SPECIAL FEATURES
TYPC PIRELLI COLOR EDITION - GRIGIO
LET OP! Voor Nederlandse kopers geldt een hogere prijs in verband met de Nederlandse emissietax (BPM). Bent u een Nederlandse koper en ontvangt u graag de prijs op Nederlands kenteken? Neem dan gerust contact met ons op!
Hoewel de foto’s een goed beeld geven durven wij te stellen deze 812 Competizione in het echt nog veel male mooier is. Maak gerust een afspraak bij ons voor een bezichtiging onder het genot van een kop koffie of thee!
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00 op +31 (0) 348-752499 en WhatsApp: +31 (0) 6-42420582, neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Bernards Exclusives:
- Geen afleverkosten
- RDW erkend
- NAP autopas aangesloten
- Open en eerlijk advies
- Inruil en financiering mogelijk
- Jarenlange ervaring en kennis in het exclusieve segment
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 692 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 92 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 340 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 330 kg
GVW: 1.970 kg
Afmetingen (LxBxH): 470 x 197 x 129 cm
Wielbasis: 272 cm
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-03-2026
De 812 Competizione is de opgepompte en verfijnde versie van de 812 Superfast. De al buitengewoon snelle en goede 800 pk sterke tweezits super GT met de V12 voorin. Dus beschouw de 830pk sterke 812 Competizione als een 812 Superfaster. Het volgt op een stekelige lijn van race-geïnspireerde V12 Ferrari's met voorin geplaatste motor en achterwielaandrijving; de verbazende 599 GTO en de psychotische F12 TDF. Beide vereisten aanzienlijke moed om te temmen, en de nieuwste evolutie is niet minder intimiderend.
Kijk er naar... Hij is gemeen, hoekig en dreigend. Een technische en visuele straatversie van het XX-programma. Hij ziet eruit als een gemoderniseerde straatversie van de 599XX-raceauto. En dat komt omdat het er misschien wel heel dichtbij komt!
Het is hetzelfde blok van 6.5L van de 812 Superfast, maar de binnenkant is verfijnd en drievoudig gedestilleerd voor meer prestaties. De zuigers zijn opnieuw ontworpen, de titanium drijfstangen zijn 40 procent lichter, terwijl een coating van diamantachtige koolstof (DLC) de zuigerpennen omhult. Er is een opnieuw gebalanceerde krukas (drie procent lichter dan voorheen), nieuwe cilinderkoppen, F1-techniek voor de nokken, een opnieuw ontworpen inlaatsysteem (over spruitstuk en plenum) en inlaatkanalen met variabele geometrie.
En dan de redline die zichzelf heeft verheven tot een goddelijke 9.500tpm!!! 38 kg lichter dan een 812 Superfast en toch ziet de Competizione er veel en veel gespierder uit! Al met al genereert de Competizione 30 procent meer downforce aan de voorkant dan de Superfast en je kunt zien waar hij gemaakt is omdat er overal vortexgeneratoren zijn. Werkelijk alles aan deze 812 Competizione straalt downforce uit tot in het extreme en misschien wel het meeste opvallend is die nieuwe carbon kofferklep zonder ruit. De camera op de achterklep zorgt verassend genoeg voor een nog betere 'achteruitkijk ervaring' dan de conventionele achteruitkijkspiegel. Maar waarom zou je eigenlijk achteruit kijken in de magistrale 812 Competizione?
Het door ons aangeboden exemplaar heeft een klassieke en sjieke configuratie in de kleur Rosso Rubino Micalizzato zonder de kenmerkende 812 strepen. Het ‘Nero’ alcantara zwarte interieur in combinatie met grijze stiksels die gelijk gekleurde accenten aan de buitenzijde weer mooi terugbrengen in het interieur. Dat dit niet de eerste Ferrari is die de eerste eigenaar samenstelde is wel duidelijk, alle carbon opties zijn aangevinkt en de interieur/exterieur configuratie zijn zonder zeker meer dan gelukt!
Bovenstaande feiten en het feit dat de 812 Competizione in een gelimiteerde oplage van 999 stuks gebouwd is garandeert wat ons betreft zeker een waardevaste investering voor de toekomst en een prachtige aanvulling in uw collectie!
Fabrieksopties:
EXTC EXTRACAMPIONARIO-NOT STANDARD
INTC ALCANTARA NERA
CRPT EXTRACAMPIONARIO-NOT STANDARD
0AR1 INTERIOR VARIATION
AFS2 ADAPTIVE FRONT LIGHTS + SBL
ATTD DRAWING DEDI PLATE
CALA ALLUMINUM BRAKE CALIPERS
CEFB CARBON FIBRE FILTER BOX COVER
CEL2 ENGINE COVERS IN CARBON FIBRE
CEXD REAR DIFFUSER IN CARBON FIBRE
CEXG FRONT AIRVENTS IN CARBON FIBRE
CEXS CARBON FIBRE UNDERDOOR COVER
CIDH CARBON FIBRE INNER DOOR HANDLE
CIIP CARBON FIBRE INSTRUM. CLUSTER
CIRS CARBON FIBRE REAR SHELF
CITZ CARBON FIBRE UPPER TUNNEL TRIM
CLDT COLOURED INNER DETAILS - EXTRACAMPIONARIO
DATR CARBON FIBRE DASHBOARD INSERTS
DEDI DEDICATION PLATE IN SILVER
ELEV SUSPENSION LIFTER
EMPH HORSE STITCHED ON HEADREST - GRIGIO CHIARO
FLMS SOVRATAPPETI STANDARD
LANG USER MANUAL BOOKLET
LOGO 'SCUDERIA FERRARI' SHIELDS
MRKT MERCATO
NDSP INTERNAL USE
PAC3 FRONT AND REAR PARKING CAMERAS
PDIS PASSENGER DISPLAY
PNT0 2 LAYER SPECIAL PAINT RUBINO - MICALIZZATO
PPAC PERSONALIZATION PACK
RIFS 20" FORGED DARK PAINTED RIMS
RPMA ALLUMINUM REV. COUNTER
RSCQ SQUARED RACING SEATS SEDILI TAGLIA - LARGE
RSES RACING SEAT LIFTER
SND2 INTEGRATED AUDIO SYSTEM
SPEC SPECIAL FEATURES
TYPC PIRELLI COLOR EDITION - GRIGIO
LET OP! Voor Nederlandse kopers geldt een hogere prijs in verband met de Nederlandse emissietax (BPM). Bent u een Nederlandse koper en ontvangt u graag de prijs op Nederlands kenteken? Neem dan gerust contact met ons op!
Hoewel de foto’s een goed beeld geven durven wij te stellen deze 812 Competizione in het echt nog veel male mooier is. Maak gerust een afspraak bij ons voor een bezichtiging onder het genot van een kop koffie of thee!
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 21:00 op +31 (0) 348-752499 en WhatsApp: +31 (0) 6-42420582, neem gerust contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Zekerheden bij Bernards Exclusives:
- Geen afleverkosten
- RDW erkend
- NAP autopas aangesloten
- Open en eerlijk advies
- Inruil en financiering mogelijk
- Jarenlange ervaring en kennis in het exclusieve segment
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 692 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 92 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 340 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 330 kg
GVW: 1.970 kg
Afmetingen (LxBxH): 470 x 197 x 129 cm
Wielbasis: 272 cm
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-03-2026
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
Leasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfBernards Exclusives B.V.
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2014ContactAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.