Kilometerstand
79.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
08/2000
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
294 kW (400 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 79.000 km
- Bouwjaar
- 08/2000
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 294 kW (400 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 8
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Kleur interieur
- Bruin
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Hierbij bied ik mijn in zeer goede en mooie staat verkerende Ferrari 360 Modena met handgesch. versn. bak te koop aan omdat het weer tijd wordt voor een nwe. uitdaging.
Het betreft in mijn ogen een auto welke de juiste samen- en kleur stelling heeft, namelijk; Ferrari Corsa Rosso met Scuderia emblemen op de voorspatborden, een challenge zwarte achtergrill, een cognac lederen interieur met daytona stoelen, een zwart/bruin dashboard en zwarte vloerbedekking. Verder een perfect hand-schakelende 6 bak en een machtig mooi klinkend RVS sportuitlaatsysteem met speciale spruitstukken en hoge flow katalysatoren van het merk Fabspeed.
Sinds ik de auto 6 jaar geleden kocht is er erg veel werk verricht om de auto in de staat te krijgen waarin hij nu verkeerd, hier volgt een kleine opsomming;
-het gehele interieur is gerenoveerd, dwz. alle knopjes, schakelaars, ventilatieroosters, handgrepen van de deuren/dashboardkastje, asbak, stuur en middenconsole zijn op een professionele werkwijze ontdaan van de “sticky” plaklaag. Metalen delen zijn zelfs geglaspareld en opnieuw gespoten of gepolijst.
-de zilverkleurige alu. deurpanelen, middenconsole en radio/verwarming console zijn gestraald en in speciale zijdeglans zilveren lak gespoten met de juiste Ferrari kleur code.
-de schakelpook knop is vervangen.
-veel montage materiaal zoals schroefjes, ringen en klemmetjes vervangen( origineel Ferrari)
-de stoelen zijn voorzien van een nwe. elastieke onderlaag welke in de loop de jaren slap wordt.
Tot zover het interieur.
-de voorruit heb ik laten vervangen ivm kleine beschadigingen( kostbaar grapje)
-Wielkuipen achter met nwe. Rvs boutjes bevestigd.
Technisch is er het volgende gedaan;
-complete versnellingsbak revisie omdat de bak zwaar schakelde bij warme motor,alle keerringen, afdichtingen, schakelassen enz. zijn vervangen.(foto’s en facturen ter inzage)
-nwe. Koppelingset( plaat,drukgroep en hydr. druklager) zijn vervangen. Kostbaar!!
-vliegwiel preventief gevlinderd(gevlakt) en daarna als complete set gebalanceerd.
-versn. bak schakelmechaniek aan de buitenzijde van de bak geheel gereviseerd.
-startmotor preventief gereviseerd.
-nwe. Hitteschilden om het uitlaatsysteem en tegen de carrosserie.
-nwe. hitteschilden aan de zijkant van de bak thv. aandrijfassen.
-zeer veel aandacht besteed aan het optimaliseren van de motorkabelboom en leidingen dmv speciale isolatie. (Zie foto’s)
-het schakelmechanisme in de auto is gereviseerd en voorzien van speciale onderdelen van Hill-engineering om het schakelen nog beter te krijgen.
-schakelkabels geoptimaliseerd.
-oliefilter in de versn. bak en vakopleiding ververst.
-nwe. oliedruksensor.
-Motorolie en filter ververst.
-nwe. bougie’s gemonteerd.
-nwe. K&N luchtfilters( org. aanwezig)
-nwe.luchtmassa meters(org. aanwezig)
-Airco geserviced en int. filter vervangen.
-nwe. accu met vaste aansluiting tbv Ctek acculader( wordt bijgeleverd)
-afgelopen maand zijn er nwe. distributie riemen, multiribriemen, slang van stuurbekrachtigingpomp en een compleet nieuwe aircopomp gemonteerd.
Ik zal vast nog wel het nodige vergeten zijn...
Auto wordt geleverd met originele Ferrari 360 hoes, originele gereedschap set, bandreparatie set, instructieboekjes,ond.houdsboekje en 2 originele sleutels met handzenders.
Graag naast de auto over de prijs onderhandelen!
Voor verdere vragen graag contact opnemen via de e-mail:
mark-unicar@hotmail.com
Het betreft in mijn ogen een auto welke de juiste samen- en kleur stelling heeft, namelijk; Ferrari Corsa Rosso met Scuderia emblemen op de voorspatborden, een challenge zwarte achtergrill, een cognac lederen interieur met daytona stoelen, een zwart/bruin dashboard en zwarte vloerbedekking. Verder een perfect hand-schakelende 6 bak en een machtig mooi klinkend RVS sportuitlaatsysteem met speciale spruitstukken en hoge flow katalysatoren van het merk Fabspeed.
Sinds ik de auto 6 jaar geleden kocht is er erg veel werk verricht om de auto in de staat te krijgen waarin hij nu verkeerd, hier volgt een kleine opsomming;
-het gehele interieur is gerenoveerd, dwz. alle knopjes, schakelaars, ventilatieroosters, handgrepen van de deuren/dashboardkastje, asbak, stuur en middenconsole zijn op een professionele werkwijze ontdaan van de “sticky” plaklaag. Metalen delen zijn zelfs geglaspareld en opnieuw gespoten of gepolijst.
-de zilverkleurige alu. deurpanelen, middenconsole en radio/verwarming console zijn gestraald en in speciale zijdeglans zilveren lak gespoten met de juiste Ferrari kleur code.
-de schakelpook knop is vervangen.
-veel montage materiaal zoals schroefjes, ringen en klemmetjes vervangen( origineel Ferrari)
-de stoelen zijn voorzien van een nwe. elastieke onderlaag welke in de loop de jaren slap wordt.
Tot zover het interieur.
-de voorruit heb ik laten vervangen ivm kleine beschadigingen( kostbaar grapje)
-Wielkuipen achter met nwe. Rvs boutjes bevestigd.
Technisch is er het volgende gedaan;
-complete versnellingsbak revisie omdat de bak zwaar schakelde bij warme motor,alle keerringen, afdichtingen, schakelassen enz. zijn vervangen.(foto’s en facturen ter inzage)
-nwe. Koppelingset( plaat,drukgroep en hydr. druklager) zijn vervangen. Kostbaar!!
-vliegwiel preventief gevlinderd(gevlakt) en daarna als complete set gebalanceerd.
-versn. bak schakelmechaniek aan de buitenzijde van de bak geheel gereviseerd.
-startmotor preventief gereviseerd.
-nwe. Hitteschilden om het uitlaatsysteem en tegen de carrosserie.
-nwe. hitteschilden aan de zijkant van de bak thv. aandrijfassen.
-zeer veel aandacht besteed aan het optimaliseren van de motorkabelboom en leidingen dmv speciale isolatie. (Zie foto’s)
-het schakelmechanisme in de auto is gereviseerd en voorzien van speciale onderdelen van Hill-engineering om het schakelen nog beter te krijgen.
-schakelkabels geoptimaliseerd.
-oliefilter in de versn. bak en vakopleiding ververst.
-nwe. oliedruksensor.
-Motorolie en filter ververst.
-nwe. bougie’s gemonteerd.
-nwe. K&N luchtfilters( org. aanwezig)
-nwe.luchtmassa meters(org. aanwezig)
-Airco geserviced en int. filter vervangen.
-nwe. accu met vaste aansluiting tbv Ctek acculader( wordt bijgeleverd)
-afgelopen maand zijn er nwe. distributie riemen, multiribriemen, slang van stuurbekrachtigingpomp en een compleet nieuwe aircopomp gemonteerd.
Ik zal vast nog wel het nodige vergeten zijn...
Auto wordt geleverd met originele Ferrari 360 hoes, originele gereedschap set, bandreparatie set, instructieboekjes,ond.houdsboekje en 2 originele sleutels met handzenders.
Graag naast de auto over de prijs onderhandelen!
Voor verdere vragen graag contact opnemen via de e-mail:
mark-unicar@hotmail.com
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.