Kilometerstand
334 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
07/2024
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
610 kW (829 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 334 km
- Bouwjaar
- 07/2024
- APK
- Nieuw
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 610 kW (829 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.992 cm³
- Versnellingen
- 8
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.470 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp voor
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Inductieladen voor smartphones
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Alarm
- Dodehoekdetectie
- Startonderbreker
- Traction Control
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Lichtmetalen velgen (20")
- Spoiler
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Oorspronkelijke kleur
- Blu America (blauw metallic)
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Andere
- Materiaal
- Alcantara
Beschrijving
Ferrari 296 GTB Blu America
Men zegt weleens: échte schoonheid komt met de jaren. Voor het appreciëren van deze bella is echter geen tijd nodig. Fonkelnieuw behoort de Ferrari 296 GTB wat ons betreft al tot één van de allermooiste. In het bijzonder in deze unieke samenstelling: Blu America met Cuoio Alcantara interieurbekleding, Daytona Racing Seats, ADAS Full Pack, een Front Lift System, Surround View Camera, Passenger Display en zowel binnen als buiten héél veel carbon! We dachten inmiddels wel gewend te zijn geraakt aan al die Italiaanse pareltjes. Ongekend wat een nieuw model dan nog kan losmaken! Nee, zóveel schoonheid, dat went nooit… Dat is nou net de charme van ons vak. Én de motivatie achter uw volgende Prins bolide, met 830 pk aan hoogst geavanceerde V6 Hybrid power welteverstaan. Hoezeer u ook staat te trappelen om naar onze showroom toe te komen, wedden dat de terugreis alsnog sneller gaat?
Exterieur
Ferrari heeft Blu America tot “Special Paint” gedoopt. Op een hypermoderne machine als de 296 Gran Turismo Berlinetta staat de classy tint wat ons betreft extra speciaal; de combinatie met de extreem aerodynamische carrosserie is namelijk even verrassend als smaakvol. De klasse van de Italiaanse designmeesters is hierdoor beter zichtbaar dan ooit! De aluminiumkleurige remklauwen en Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen uitgezonderd, is al het andere aan de 296 GTB echter progressiever dan progressief. De 5 dubbelspaken van de 2-kleurige Diamond Polished Forged Wheels zijn namelijk flinterdun en de vele carbon exterieurdelen vederlicht. Diffusor, side skirts, naafkappen én front splitter zijn gemaakt van peperduur koolstofvezel. Het contrast kon niet groter. Het resultaat niet fraaier. Zó zien we een gloednieuwe hightech machine het liefst: stijlvol volgens Ferrari traditie.
Interieur
Vindt u Nero leder te voor de hand liggend? Dan hebben we nóg een verrassing in petto: het Cuoio Alcantara interieur! De chique bruintint en dito materiaalsoort is toegepast op de portieren, onderzijde van het dashboard en natuurlijk de lichtgewicht Daytona Racing Seats – inclusief gelijknamig patroon + een carbon basis. De Centre Console en het stuurwiel zijn eveneens opgebouwd uit carbon. Bovendien bevat laatstgenoemde een geïntegreerde LED Shift Indicator. De delen op het stuur zónder koolstofvezel finish, beschikken over een Nero lederen afwerking. Precies dezelfde als op de bovenzijde van het dashboard. De stijlen zijn op hun beurt weer bekleed met Nero Alcantara en ook de Cavallino’s in de hoofdsteunen zijn Nero getint. Daarmee is de Ferrari 296 GTB cockpit al net zo goed in balans als de wegligging…
Opties & extra’s
Over wegligging gesproken: het aanbod rijassistentiesystemen is enorm aan boord van deze Italiaanse supercar. ADAS Full Pack omvat zaken zoals Adaptive Cruise Control, Lane Assist en Cross Traffic Alert. Kortom, alles om de 296 GTB in het juiste spoor te houden. Daarnaast moet de Surround View Camera ervoor zorgen dat inparkeren niet stiekem ‘gevaarlijker’ wordt dan een hot lap op het circuit. Soms kunt u een obstakel ook van ver zien aankomen, en dan is het frontlift systeem handig om de carbon frontspoiler te sparen bij het nemen van bijvoorbeeld verkeersdrempels. Adaptieve koplampen geven een minder wordend zicht in het donker zoveel mogelijk tegengas. Meegluren is eerder regel dan uitzondering vanaf de bijrijdersstoel dankzij een Passenger Display. Verder is het hoogwaardige JBL audiosysteem te koppelen aan Apple CarPlay, zodat de favoriete tracks zuiver de Ferrari cabine binnendringen. Het alternatief is echter nóg beter en luistert naar de naam V6 Hybrid…
Techniek & performance
De Ferrari 296 GTB heeft ertoe bijgedragen dat we de term “Hybrid” niet langer een vies woord vinden bij Prins. In geval van deze bloedstollende Italiaan zorgt het er namelijk voor dat het vermogen niet stopt bij 663 pk voor de brandstofmotor. In plaats daarvan is de combinatie elektromotor en 3,0 liter V6 goed voor een totale output van maar liefst 830 pk en 730 Nm koppel… Turbo’s, hybridesystemen; soms voelt het als vloeken in de kerk. Totdat u de 0-100 km/h sprint een keer heeft ervaren: 2,9 seconden heeft de GTB ervoor nodig. Twee-komma-negen! Via 7 automatische versnellingen rukt de supercar op tot een adembenemende topsnelheid van 330 km/h. Lang leve de moderne Formule 1-technologie. Ja, daarmee doelen we ook op de immense hoeveelheid grip en wendbaarheid in bochten. Klaar om in te stappen?
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 740 Nm
Wielbasis: 260 cm
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 330 km/u
Interieur
Interieurkleur: Cuoio
Milieu
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: Ja
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Veiligheid
Overige
Men zegt weleens: échte schoonheid komt met de jaren. Voor het appreciëren van deze bella is echter geen tijd nodig. Fonkelnieuw behoort de Ferrari 296 GTB wat ons betreft al tot één van de allermooiste. In het bijzonder in deze unieke samenstelling: Blu America met Cuoio Alcantara interieurbekleding, Daytona Racing Seats, ADAS Full Pack, een Front Lift System, Surround View Camera, Passenger Display en zowel binnen als buiten héél veel carbon! We dachten inmiddels wel gewend te zijn geraakt aan al die Italiaanse pareltjes. Ongekend wat een nieuw model dan nog kan losmaken! Nee, zóveel schoonheid, dat went nooit… Dat is nou net de charme van ons vak. Én de motivatie achter uw volgende Prins bolide, met 830 pk aan hoogst geavanceerde V6 Hybrid power welteverstaan. Hoezeer u ook staat te trappelen om naar onze showroom toe te komen, wedden dat de terugreis alsnog sneller gaat?
Exterieur
Ferrari heeft Blu America tot “Special Paint” gedoopt. Op een hypermoderne machine als de 296 Gran Turismo Berlinetta staat de classy tint wat ons betreft extra speciaal; de combinatie met de extreem aerodynamische carrosserie is namelijk even verrassend als smaakvol. De klasse van de Italiaanse designmeesters is hierdoor beter zichtbaar dan ooit! De aluminiumkleurige remklauwen en Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen uitgezonderd, is al het andere aan de 296 GTB echter progressiever dan progressief. De 5 dubbelspaken van de 2-kleurige Diamond Polished Forged Wheels zijn namelijk flinterdun en de vele carbon exterieurdelen vederlicht. Diffusor, side skirts, naafkappen én front splitter zijn gemaakt van peperduur koolstofvezel. Het contrast kon niet groter. Het resultaat niet fraaier. Zó zien we een gloednieuwe hightech machine het liefst: stijlvol volgens Ferrari traditie.
Interieur
Vindt u Nero leder te voor de hand liggend? Dan hebben we nóg een verrassing in petto: het Cuoio Alcantara interieur! De chique bruintint en dito materiaalsoort is toegepast op de portieren, onderzijde van het dashboard en natuurlijk de lichtgewicht Daytona Racing Seats – inclusief gelijknamig patroon + een carbon basis. De Centre Console en het stuurwiel zijn eveneens opgebouwd uit carbon. Bovendien bevat laatstgenoemde een geïntegreerde LED Shift Indicator. De delen op het stuur zónder koolstofvezel finish, beschikken over een Nero lederen afwerking. Precies dezelfde als op de bovenzijde van het dashboard. De stijlen zijn op hun beurt weer bekleed met Nero Alcantara en ook de Cavallino’s in de hoofdsteunen zijn Nero getint. Daarmee is de Ferrari 296 GTB cockpit al net zo goed in balans als de wegligging…
Opties & extra’s
Over wegligging gesproken: het aanbod rijassistentiesystemen is enorm aan boord van deze Italiaanse supercar. ADAS Full Pack omvat zaken zoals Adaptive Cruise Control, Lane Assist en Cross Traffic Alert. Kortom, alles om de 296 GTB in het juiste spoor te houden. Daarnaast moet de Surround View Camera ervoor zorgen dat inparkeren niet stiekem ‘gevaarlijker’ wordt dan een hot lap op het circuit. Soms kunt u een obstakel ook van ver zien aankomen, en dan is het frontlift systeem handig om de carbon frontspoiler te sparen bij het nemen van bijvoorbeeld verkeersdrempels. Adaptieve koplampen geven een minder wordend zicht in het donker zoveel mogelijk tegengas. Meegluren is eerder regel dan uitzondering vanaf de bijrijdersstoel dankzij een Passenger Display. Verder is het hoogwaardige JBL audiosysteem te koppelen aan Apple CarPlay, zodat de favoriete tracks zuiver de Ferrari cabine binnendringen. Het alternatief is echter nóg beter en luistert naar de naam V6 Hybrid…
Techniek & performance
De Ferrari 296 GTB heeft ertoe bijgedragen dat we de term “Hybrid” niet langer een vies woord vinden bij Prins. In geval van deze bloedstollende Italiaan zorgt het er namelijk voor dat het vermogen niet stopt bij 663 pk voor de brandstofmotor. In plaats daarvan is de combinatie elektromotor en 3,0 liter V6 goed voor een totale output van maar liefst 830 pk en 730 Nm koppel… Turbo’s, hybridesystemen; soms voelt het als vloeken in de kerk. Totdat u de 0-100 km/h sprint een keer heeft ervaren: 2,9 seconden heeft de GTB ervoor nodig. Twee-komma-negen! Via 7 automatische versnellingen rukt de supercar op tot een adembenemende topsnelheid van 330 km/h. Lang leve de moderne Formule 1-technologie. Ja, daarmee doelen we ook op de immense hoeveelheid grip en wendbaarheid in bochten. Klaar om in te stappen?
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 740 Nm
Wielbasis: 260 cm
Acceleratie (0-100): 2,9 s
Topsnelheid: 330 km/u
Interieur
Interieurkleur: Cuoio
Milieu
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: Ja
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Achterspoiler
- Adaptieve koplampen
- Aluminium remklauwen
- Carbon diffuser
- Carbon frontspoiler
- Carbon underdoor cover
- Elektronisch Sper Differentieel
- Scuderia shields
Infotainment
- JBL audio
- Surround view camera
Interieur
- Carbon interieur-afwerking
- Carbon stuurkolom
- Passenger display
Veiligheid
- ADAS Full Pack
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- binnen/buitenspiegel aut. dimmend
- Carbon exterieur delen
- Connected services
- diffusor
- lederen bekleding bicolor
- Oplaadmogelijkheid
- Suspension Lifter
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 4.880,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfAutobedrijf Wim Prins
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2002ContactAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.