Kilometerstand
19.832 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
05/2020
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
118 kW (160 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sport Touring
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 19.832 km
- Bouwjaar
- 05/2020
- APK
- 11/2024
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2023
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 118 kW (160 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.260 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 240 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 5
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,2 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 1 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Cruise Control
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Windscherm
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Handsfree
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Alarm
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Startonderbreker
- Traction Control
- Extra
- Katalysator
- Sportonderstel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
Beschrijving
De IDEALE reismotor, heeft heel wat toppen beklommen!
Extra opties: handvatverwarming & Quick Charger (USB) & middenbok.
De Multistrada 1260 Pikes Peak is meteen herkenbaar aan zijn beroemde Ducati race kleuren, maar ook aan de prachtige gesmede aluminium wielen die liefst 3 kg lichter zijn dan die van de Multistrada 1260 S. Het sportieve karakter van deze Multistrada uitvoering is gebaseerd op de legendarische Amerikaanse Pikes Peak International Hill Climb, ook wel ‘de klim naar de wolken’ genoemd. Een loodzware wedstrijd die al meerdere keren door Ducati rijders is gewonnen.
De Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak en zijn motorblokCijfers die menig supersport motor jaloers zouden kunnen maken, maar deze Multistrada is toch vooral ontwikkeld voor optimale allround rijeigenschappen met veel trekkracht van onderuit. Dat blijkt voor uit het feit dat 85% van het vermogen al vanaf 3500 tpm beschikbaar is. Om deze indrukwekkende prestaties mogelijk te maken kreeg de Multistrada het motorblok van de in 2016 geïntroduceerde XDiavel. De Testastretta 90º V twin, ooit de veel bejubelde krachtbron van de 1198 superbike, is een geëvolueerde versie van het blok met de variabele kleptiming (DVT) zoals eerder op de Multistrada toegepast. Door het vergroten van de slag kreeg het blok 1262 cc en het model zijn naam: ‘1260’.
De ontwerpers van Ducati gaan er terecht vanuit dat de meeste rijders vooral in het midden toerenbereik rijden en juist daar levert deze Duc zijn meest indrukwekkende prestaties. Sterker, nog momenteel is de machine in het middengebied veruit de sterkte van alle grote allroads. Om te voorkomen dat de motor met zoveel vermogen onhanteerbaar zou worden is ook de uitrusting van de Multistrada geoptimaliseerd. Wat bleef is het bekende elektronica pakket waarmee de rijder voor vier verschillende rijstanden kan kiezen: Sport, Touring, Urban en Enduro. Dat zorgt voor een voor elke inzet aangepast motorkarakter. Zo wordt het vermogen in de standen Urban en Enduro beperkt tot een nog steeds respectabele 100 pk.
Daarnaast heeft de Multistrada Rijder standaard de beschikking over cruise control, traction en wheelie control (beide acht standen en uitschakelbaar) en bochten ABS (drie standen, uitschakelbaar). Als extra is ook nog een quickshifter leverbaar waarmee zowel op- als teruggeschakeld kan worden.
De Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak en zijn rijwielgedeelteHet rijwielgedeelte is voorzien van een langere achtervork en een kleinere balhoofdhoek, waardoor de wielbasis 55 mm korter is geworden. In combinatie met de nieuw vormgegeven voorkant wordt de machine daardoor wendbaarder met behoud van de stabiele stuureigenschappen. Ook bij tweepersoons gebruik en volgeladen zijkoffers. De zithoogte is naar keuze verstelbaar van 825 naar 845 mm. Een zeer karakteristiek element van de nieuwe Multistrada 1260 S zijn de fraaie Y-wielen met 5 spaken.
De Multistrada 1260 S is uitgerust met een 48-mm Sachs voorvork met gesmede voorpoten en Sachs monodemper achter. Beide zijn van het semi actieve type en worden bestuurd door het Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution-systeem. Naast het aanpassen van de in- en uitgaande demping en de veervoorspanning van de achtervering, bepaalt de rijmodus automatisch de juiste instelling.
Voor- en achtervering hebben 170 mm veerweg en dat garandeert optimaal rijcomfort op de meeste uiteenlopende omstandigheden.
Het gevoel van puur comfort wordt in de S-versie verder verbeterd door de DSS Evolution-functie waarmee de afstelling van de vering snel en eenvoudig kan aanpassen aan de belasting, dus voor gebruik van een of twee personen of volledige bepakking.
Pikes Peak
De Pikes Peak-versie is gebaseerd op de Multistrada 1260 S en vertoont technisch veel overeenkomsten. Maar er zijn wel degelijk belangrijke verschillen, zoals de reeds genoemde gesmede wielen.
Daarnaast is de Pikes Peak versie voorzien van professionele Öhlins voorvork en Öhlins TTX36 achterschokbreker. Beide volledig mechanisch instelbaar. Daarnaast is de machine voorzien van de EU goedgekeurde Termignoni uitlaat demper en een sportiever aankleding in de vorm van een carbon kuip, voorspatbord, de tankcover en zijpanelen. Het rode gestikte zadel accentueert het race karakter van deze Pikes Peak uitvoering.
Extra opties: handvatverwarming & Quick Charger (USB) & middenbok.
De Multistrada 1260 Pikes Peak is meteen herkenbaar aan zijn beroemde Ducati race kleuren, maar ook aan de prachtige gesmede aluminium wielen die liefst 3 kg lichter zijn dan die van de Multistrada 1260 S. Het sportieve karakter van deze Multistrada uitvoering is gebaseerd op de legendarische Amerikaanse Pikes Peak International Hill Climb, ook wel ‘de klim naar de wolken’ genoemd. Een loodzware wedstrijd die al meerdere keren door Ducati rijders is gewonnen.
De Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak en zijn motorblokCijfers die menig supersport motor jaloers zouden kunnen maken, maar deze Multistrada is toch vooral ontwikkeld voor optimale allround rijeigenschappen met veel trekkracht van onderuit. Dat blijkt voor uit het feit dat 85% van het vermogen al vanaf 3500 tpm beschikbaar is. Om deze indrukwekkende prestaties mogelijk te maken kreeg de Multistrada het motorblok van de in 2016 geïntroduceerde XDiavel. De Testastretta 90º V twin, ooit de veel bejubelde krachtbron van de 1198 superbike, is een geëvolueerde versie van het blok met de variabele kleptiming (DVT) zoals eerder op de Multistrada toegepast. Door het vergroten van de slag kreeg het blok 1262 cc en het model zijn naam: ‘1260’.
De ontwerpers van Ducati gaan er terecht vanuit dat de meeste rijders vooral in het midden toerenbereik rijden en juist daar levert deze Duc zijn meest indrukwekkende prestaties. Sterker, nog momenteel is de machine in het middengebied veruit de sterkte van alle grote allroads. Om te voorkomen dat de motor met zoveel vermogen onhanteerbaar zou worden is ook de uitrusting van de Multistrada geoptimaliseerd. Wat bleef is het bekende elektronica pakket waarmee de rijder voor vier verschillende rijstanden kan kiezen: Sport, Touring, Urban en Enduro. Dat zorgt voor een voor elke inzet aangepast motorkarakter. Zo wordt het vermogen in de standen Urban en Enduro beperkt tot een nog steeds respectabele 100 pk.
Daarnaast heeft de Multistrada Rijder standaard de beschikking over cruise control, traction en wheelie control (beide acht standen en uitschakelbaar) en bochten ABS (drie standen, uitschakelbaar). Als extra is ook nog een quickshifter leverbaar waarmee zowel op- als teruggeschakeld kan worden.
De Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak en zijn rijwielgedeelteHet rijwielgedeelte is voorzien van een langere achtervork en een kleinere balhoofdhoek, waardoor de wielbasis 55 mm korter is geworden. In combinatie met de nieuw vormgegeven voorkant wordt de machine daardoor wendbaarder met behoud van de stabiele stuureigenschappen. Ook bij tweepersoons gebruik en volgeladen zijkoffers. De zithoogte is naar keuze verstelbaar van 825 naar 845 mm. Een zeer karakteristiek element van de nieuwe Multistrada 1260 S zijn de fraaie Y-wielen met 5 spaken.
De Multistrada 1260 S is uitgerust met een 48-mm Sachs voorvork met gesmede voorpoten en Sachs monodemper achter. Beide zijn van het semi actieve type en worden bestuurd door het Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evolution-systeem. Naast het aanpassen van de in- en uitgaande demping en de veervoorspanning van de achtervering, bepaalt de rijmodus automatisch de juiste instelling.
Voor- en achtervering hebben 170 mm veerweg en dat garandeert optimaal rijcomfort op de meeste uiteenlopende omstandigheden.
Het gevoel van puur comfort wordt in de S-versie verder verbeterd door de DSS Evolution-functie waarmee de afstelling van de vering snel en eenvoudig kan aanpassen aan de belasting, dus voor gebruik van een of twee personen of volledige bepakking.
Pikes Peak
De Pikes Peak-versie is gebaseerd op de Multistrada 1260 S en vertoont technisch veel overeenkomsten. Maar er zijn wel degelijk belangrijke verschillen, zoals de reeds genoemde gesmede wielen.
Daarnaast is de Pikes Peak versie voorzien van professionele Öhlins voorvork en Öhlins TTX36 achterschokbreker. Beide volledig mechanisch instelbaar. Daarnaast is de machine voorzien van de EU goedgekeurde Termignoni uitlaat demper en een sportiever aankleding in de vorm van een carbon kuip, voorspatbord, de tankcover en zijpanelen. Het rode gestikte zadel accentueert het race karakter van deze Pikes Peak uitvoering.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.