Kilometerstand
50.100 km
Transmissie
-
Bouwjaar
12/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
92 kW (125 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 50.100 km
- Bouwjaar
- 12/2004
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 92 kW (125 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Sinds Maart ‘21 ben ik in het bezit van deze 999 uit 2004. Destijds bij Motofit in Veenendaal gekocht en is hier ook altijd in onderhoud geweest. Ik rijd er toch te weinig op, en zit er aan te denken om een auto te kopen.
De motor is net VÓÓR dat ik deze heb gekocht zoals te zien is op de foto’s wat verbouwd. Dit is destijds gebeurd door een oud ducati monteur die de nodige kennis met zich meebracht. Alles is dit professioneel gedaan en absoluut niet houtje touwtje. De volgende zaken zijn aangepast:
- Aluminium stuur
- Het stuur zelf is 1,5 cm verhoogd tov origineel.
- Andere koplamp wat past bij deze look.
- Blauw (rechterkant) olie reservoir
- Afgelopen jaar een nieuwe tandwielset incl. ketting
- Afgelopen jaar nieuwe banden (ongeveer 1500km mee gereden)
April ‘22 zijn er Mivv GP einddempers opgekomen. Hiervoor heb ik een custom verloop laten maken van RVS die onder het achterzitje verstopt net zoals de originele demper.
Huidige km stand 50.100
De reden dat de vorige eigenaar deze aanpassingen heeft gedaan is om een wat ‘relaxtere’ en minder ‘buikschuiver’ achtige motor te maken. Aan het rijgedrag heeft de motor absoluut niks geleden en rijd nog steeds fantastisch. Stukje sportiever zelfs vanwege het gewicht!
BELANGRIJK:
Alle originele onderdelen, denk aan:
Kappenset (krasvrij)
Windscherm incl. Koplamp (beide krasvrij)
Olie reservoir
Origineel stuur
Originele einddemper
Etc.
Tijdens de ombouw heeft de vorige eigenaar alles, maar dan ook alles bewaard om de motor evt. weer terug te kunnen bouwen naar origineel.
Ik vind het reuze jammer om de motor weg te doen maar helaas is het nu even niet anders. Ik rijd er te weinig op om er goed van te kunnen genieten.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Tibor Bedo
De motor is net VÓÓR dat ik deze heb gekocht zoals te zien is op de foto’s wat verbouwd. Dit is destijds gebeurd door een oud ducati monteur die de nodige kennis met zich meebracht. Alles is dit professioneel gedaan en absoluut niet houtje touwtje. De volgende zaken zijn aangepast:
- Aluminium stuur
- Het stuur zelf is 1,5 cm verhoogd tov origineel.
- Andere koplamp wat past bij deze look.
- Blauw (rechterkant) olie reservoir
- Afgelopen jaar een nieuwe tandwielset incl. ketting
- Afgelopen jaar nieuwe banden (ongeveer 1500km mee gereden)
April ‘22 zijn er Mivv GP einddempers opgekomen. Hiervoor heb ik een custom verloop laten maken van RVS die onder het achterzitje verstopt net zoals de originele demper.
Huidige km stand 50.100
De reden dat de vorige eigenaar deze aanpassingen heeft gedaan is om een wat ‘relaxtere’ en minder ‘buikschuiver’ achtige motor te maken. Aan het rijgedrag heeft de motor absoluut niks geleden en rijd nog steeds fantastisch. Stukje sportiever zelfs vanwege het gewicht!
BELANGRIJK:
Alle originele onderdelen, denk aan:
Kappenset (krasvrij)
Windscherm incl. Koplamp (beide krasvrij)
Olie reservoir
Origineel stuur
Originele einddemper
Etc.
Tijdens de ombouw heeft de vorige eigenaar alles, maar dan ook alles bewaard om de motor evt. weer terug te kunnen bouwen naar origineel.
Ik vind het reuze jammer om de motor weg te doen maar helaas is het nu even niet anders. Ik rijd er te weinig op om er goed van te kunnen genieten.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Tibor Bedo
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.