Kilometerstand
27.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
01/2005
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
79 kW (107 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Categorie
- Gebruikt
- Garantie
- 12 maand
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 27.000 km
- Bouwjaar
- 01/2005
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 79 kW (107 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 749 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Kap
- Windscherm
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Rood
Beschrijving
Financier deze motor aan 6.49 % - Financez cette moto à 6.49 %
Opgelet, geld lenen kost ook geld – Attention, emprunter de l’argent coûte aussi de l’argent
Opties:
Termignoni uitlaat
Open koppelingsdeksel
Witte pinkers
Carbon distributiecovers
Beschrijving:
Twee decennia geleden was de te kloppen Italiaanse motor deze 749s. Naast zijn passioneel 750cc metend hart, werk hij eveneens gekenmerkt door componenten van de hoogste kwaliteit. En zeg nu eerlijk, het design is voor weinig verbetering vatbaar. Vergelijk dit even met andere sportmotoren uit zelfde periode en het verschil valt nog harder op. Dit was de motor die het merk vertegenwoordigde in het SBK kampioenschap en met succes. Dit bloedrood exemplaar bevindt zich in een ongelofelijk zuivere toestand en kende geen valpartijen of circuitgebruik. Hij werd volledig in originele staat gehouden op enkele subtiele accessoires na, waarvan Termignoni zeker de meest spraakmakende optie is want hij zorgt samen met de open koppelingsdeksel voor het gepatenteerd en o-zo-typisch Ducati geluid. Het enige minpunt was dat Italiaanse schoonheid zich laat betalen maar vandaag de dan kan U reeds genieten van deze ragazza voor slechts 7500 euro. Een motor om te hebben en nooit meer weg te doen. Bandjes zijn in orde en de motor is onderhoudsvrij zoals ons volledig aanbod van motoren. Wij doen ook overnames en zijn 7/7 geopend, maar enkel op afspraak.
Options:
Echappement Termignoni
Clignotants blancs
Caches distribution en carbone
Cache d’embrayage overt
Description :
Il y a deux décennies, cette 749s était la moto italienne à battre. A part de son cœur passionnel de 750cc, elle dispose aussi de components de la meilleur qualité pour une tenue de route jamais vue. Et puis il y a encore son design qui n’est pas à améliorer. Comparez ça avec quelques motos sportives de la même période et la différence est encore plus visible. Ceci était la moto qui représentait la marque dans le championnat SBK et avec du succès. Cet exemplaire rosso corsa se trouve dans un état incroyablement propre et n’a jamais connu de chutes, ni vu la piste. Elle a été gardée toute d’origine à part de quelques subtiles accessoires dont sortie Termignoni carbone est sans doute le plus intéressant car en combinaison du cache d’embrayage ouvert, elle développe le bruit typique et patenté de Ducati. Le seul désavantage était que la beauté italienne se payait mais aujourd’hui vous pouvez déjà en profiter pour seulement 7500 euro. Une moto à avoir et à garder ! Les pneus sont en ordre et l´entretien vient d´être réalisé, comme pour toutes nos occases. on fait aussi des reprises et nous sommes ouvert 7/7, mais seulement sur rendez-vous.
Opgelet, geld lenen kost ook geld – Attention, emprunter de l’argent coûte aussi de l’argent
Opties:
Termignoni uitlaat
Open koppelingsdeksel
Witte pinkers
Carbon distributiecovers
Beschrijving:
Twee decennia geleden was de te kloppen Italiaanse motor deze 749s. Naast zijn passioneel 750cc metend hart, werk hij eveneens gekenmerkt door componenten van de hoogste kwaliteit. En zeg nu eerlijk, het design is voor weinig verbetering vatbaar. Vergelijk dit even met andere sportmotoren uit zelfde periode en het verschil valt nog harder op. Dit was de motor die het merk vertegenwoordigde in het SBK kampioenschap en met succes. Dit bloedrood exemplaar bevindt zich in een ongelofelijk zuivere toestand en kende geen valpartijen of circuitgebruik. Hij werd volledig in originele staat gehouden op enkele subtiele accessoires na, waarvan Termignoni zeker de meest spraakmakende optie is want hij zorgt samen met de open koppelingsdeksel voor het gepatenteerd en o-zo-typisch Ducati geluid. Het enige minpunt was dat Italiaanse schoonheid zich laat betalen maar vandaag de dan kan U reeds genieten van deze ragazza voor slechts 7500 euro. Een motor om te hebben en nooit meer weg te doen. Bandjes zijn in orde en de motor is onderhoudsvrij zoals ons volledig aanbod van motoren. Wij doen ook overnames en zijn 7/7 geopend, maar enkel op afspraak.
Options:
Echappement Termignoni
Clignotants blancs
Caches distribution en carbone
Cache d’embrayage overt
Description :
Il y a deux décennies, cette 749s était la moto italienne à battre. A part de son cœur passionnel de 750cc, elle dispose aussi de components de la meilleur qualité pour une tenue de route jamais vue. Et puis il y a encore son design qui n’est pas à améliorer. Comparez ça avec quelques motos sportives de la même période et la différence est encore plus visible. Ceci était la moto qui représentait la marque dans le championnat SBK et avec du succès. Cet exemplaire rosso corsa se trouve dans un état incroyablement propre et n’a jamais connu de chutes, ni vu la piste. Elle a été gardée toute d’origine à part de quelques subtiles accessoires dont sortie Termignoni carbone est sans doute le plus intéressant car en combinaison du cache d’embrayage ouvert, elle développe le bruit typique et patenté de Ducati. Le seul désavantage était que la beauté italienne se payait mais aujourd’hui vous pouvez déjà en profiter pour seulement 7500 euro. Une moto à avoir et à garder ! Les pneus sont en ordre et l´entretien vient d´être réalisé, comme pour toutes nos occases. on fait aussi des reprises et nous sommes ouvert 7/7, mais seulement sur rendez-vous.
Type verkoper
AutobedrijfMotorama
ContactStijn Van Loffelt
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.