Kilometerstand
56.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
12/1981
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
95 kW (129 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 56.000 km
- Bouwjaar
- 12/1981
- APK
- 06/2026
- Vorige eigenaren
- 4
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 95 kW (129 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.400 cm³
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.320 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Entertainment en Media
- CD
- Digitale radio-ontvangst
- MP3
- Radio
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- Centrale vergrendeling
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Reservewiel
- Stalen velgen
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Brons
- Kleur interieur
- Beige
- Materiaal
- Stof
Beschrijving
Mooie oldtimer Citroen CX 2.4 Pallas Automaat te koop omdat ik een andere heb gekocht.
Rijdt, remt, stuurt en schakelt perfect. Bekleding en tapijt origineel en mooi. Motorisch in orde. Hij is drie jaar geleden door “Le Garage” in Wassenaar nagekeken en voor 2000 euro is er een aantal zaken gedaan. Voornaamste was toen de achterremmen en de spanningsregelaar. Bij de garage gaven ze aan dat de auto goed in de roestbeschermers zat en een groot deel van zijn leven in goede handen moet zijn geweest. Ik heb toen een technische keuring laten doen voor de aankoop. Rekeningen aanwezig.
Nu in onderhoud bij Civer in Voorschoten. Geen roest aan onderkant. Centrale vergrendeling doet wat ie wil. Kreukeltje in rechtervoorspatbord. Puntdeukje voor in motorkap.
Qua roest is hij goed maar plekjes beginnen te komen, onderkant rechterportieren, linkerportieren zijn er ooit nieuw ingekomen. Voorspatborden onderaan vlakbij de voordeuren is geroest maar behandeld dus roest niet verder.
Belastingvrij en met een klassiekerverzekering van 150 tot 200 euro per jaar zit je op lage vaste kosten.
Rijdt, remt, stuurt en schakelt perfect. Bekleding en tapijt origineel en mooi. Motorisch in orde. Hij is drie jaar geleden door “Le Garage” in Wassenaar nagekeken en voor 2000 euro is er een aantal zaken gedaan. Voornaamste was toen de achterremmen en de spanningsregelaar. Bij de garage gaven ze aan dat de auto goed in de roestbeschermers zat en een groot deel van zijn leven in goede handen moet zijn geweest. Ik heb toen een technische keuring laten doen voor de aankoop. Rekeningen aanwezig.
Nu in onderhoud bij Civer in Voorschoten. Geen roest aan onderkant. Centrale vergrendeling doet wat ie wil. Kreukeltje in rechtervoorspatbord. Puntdeukje voor in motorkap.
Qua roest is hij goed maar plekjes beginnen te komen, onderkant rechterportieren, linkerportieren zijn er ooit nieuw ingekomen. Voorspatborden onderaan vlakbij de voordeuren is geroest maar behandeld dus roest niet verder.
Belastingvrij en met een klassiekerverzekering van 150 tot 200 euro per jaar zit je op lage vaste kosten.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.