Kilometerstand
111.224 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/1981
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
21 kW (29 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
- Deuren
- 4
- Advertentienr.
- 65-JLD-4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 111.224 km
- Bouwjaar
- 11/1981
- APK
- 04/2026
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 21 kW (29 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 602 cm³
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 560 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Oorspronkelijke kleur
- Blauw
Beschrijving
Heerlijk vrolijk en fris blauw, dit eendje in Bleu Lagune. Sinds 2009 fleurt hij het Nederlandse landschap op. Daarvoor toerde hij rond Tours in Midden-Frankrijk.
Daar werd hij bij garage Banville geleverd en later in het naastgelegen Montlouis onderhouden. Hoe weet je dat nou allemaal, Sander. Ik zag het op de stickers op de achterklep staan…
Na jaren geleverd te zijn met trommelremmen rondom, kreeg de eend in modeljaar ’82 eindelijk schijfremmen. En dan ook nog met de groene remvloeistof LHM, zoals ook in de Citroëns met veerbollen gebruikt werd. Dat merkten de Citroën-garage in hun omzet, want deze remmen hadden echt heel veel minder onderhoud nodig. Vooral omdat de remvloeistof geen vocht aantrekt.
Het eendje kwam in november 1981 op de weg, het modeljaar begon altijd na de salon van Parijs in september. Hij is van het eenvoudigste model, de Spécial, met zwart dak, zwart skai op de bankjes en ronde koplampen.
De eend is ongerestaureerd en roestvrij. Grotendeels nog in zijn originele lak, maar wel met een aantal grote krassen. Die zie je gelukkig niet als eerste, want de frisse kleur verblind je...
We leveren hem met verse APK en grote beurt, klaar voor veel rijplezier.
Meer informatie
Laadvermogen: 370 kg
GVW: 930 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 280 kg)
Wielbasis: 240 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Daar werd hij bij garage Banville geleverd en later in het naastgelegen Montlouis onderhouden. Hoe weet je dat nou allemaal, Sander. Ik zag het op de stickers op de achterklep staan…
Na jaren geleverd te zijn met trommelremmen rondom, kreeg de eend in modeljaar ’82 eindelijk schijfremmen. En dan ook nog met de groene remvloeistof LHM, zoals ook in de Citroëns met veerbollen gebruikt werd. Dat merkten de Citroën-garage in hun omzet, want deze remmen hadden echt heel veel minder onderhoud nodig. Vooral omdat de remvloeistof geen vocht aantrekt.
Het eendje kwam in november 1981 op de weg, het modeljaar begon altijd na de salon van Parijs in september. Hij is van het eenvoudigste model, de Spécial, met zwart dak, zwart skai op de bankjes en ronde koplampen.
De eend is ongerestaureerd en roestvrij. Grotendeels nog in zijn originele lak, maar wel met een aantal grote krassen. Die zie je gelukkig niet als eerste, want de frisse kleur verblind je...
We leveren hem met verse APK en grote beurt, klaar voor veel rijplezier.
Meer informatie
Laadvermogen: 370 kg
GVW: 930 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 280 kg)
Wielbasis: 240 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfEendengarage Sander Aalderink
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2015ContactSander Aalderink
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.