Kilometerstand
117.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
01/1970
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
18 kW (24 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
- Deuren
- 4
- Advertentienr.
- 29-04-MM
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 117.000 km
- Bouwjaar
- 01/1970
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 18 kW (24 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 540 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Bruin
- Oorspronkelijke kleur
- Bruin
Beschrijving
In ’69 werd duidelijk dat de 2cv AZ vervangen zou worden door de 2cv4 en 2cv6. Wellicht om ze toch nog aantrekkelijk te houden werd er een nieuwe kleur geïntroduceerd - Paille Brûlée – letterlijk vertaald Verbrand Stro. Ben wel benieuwd hoe het moodboard van de kleurontwerper er uitzag bij de keuze van deze kleur.
Ze werden redelijk verkocht, van september ’69 tot februari ’70. Het is een kleur die verschillende soorten reacties oproept, maar toch voornamelijk nostalgisch positieve. De auto’s in deze kleur die 5 decennia hebben overleefd bleven dan ook meestal lang bij hun baasje, ze komen niet heel vaak beschikbaar.
Maar hier is dan toch een kans. De laatste eigenaar heeft hem niet heel lang gehad, omdat hij zijn motorfiets nog meer vrijheid vond geven. Wel heeft hij er aardig in geïnvesteerd. De bekleding en het dak zijn vernieuwd, technisch is hij goed onderhouden.
De motor was niet meer optimaal en is door ons geheel aangepakt. Een gereviseerde krukas, gereviseerde cilinderkoppen, nieuwe zuigers en cilinders. Toen we toch al voor de keuze stonden hebben we daar gelijk maar 533cc, in plaats van de standaard 425cc, voor gebruikt. En dat merk je! Hij is echt een heel stuk vlotter en daardoor beter bruikbaar dan een standaard 18pk.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Ze werden redelijk verkocht, van september ’69 tot februari ’70. Het is een kleur die verschillende soorten reacties oproept, maar toch voornamelijk nostalgisch positieve. De auto’s in deze kleur die 5 decennia hebben overleefd bleven dan ook meestal lang bij hun baasje, ze komen niet heel vaak beschikbaar.
Maar hier is dan toch een kans. De laatste eigenaar heeft hem niet heel lang gehad, omdat hij zijn motorfiets nog meer vrijheid vond geven. Wel heeft hij er aardig in geïnvesteerd. De bekleding en het dak zijn vernieuwd, technisch is hij goed onderhouden.
De motor was niet meer optimaal en is door ons geheel aangepakt. Een gereviseerde krukas, gereviseerde cilinderkoppen, nieuwe zuigers en cilinders. Toen we toch al voor de keuze stonden hebben we daar gelijk maar 533cc, in plaats van de standaard 425cc, voor gebruikt. En dat merk je! Hij is echt een heel stuk vlotter en daardoor beter bruikbaar dan een standaard 18pk.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfEendengarage Sander Aalderink
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2015ContactSander Aalderink
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.