Kilometerstand
100.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
08/1976
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
215 kW (292 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 100.000 km
- Bouwjaar
- 08/1976
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 215 kW (292 PK)
- Cilinders
- 8
- Leeggewicht
- 2.916 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
CHEVROLET SILVERADO R3500 DUALLY CREWCAB
2,5M BREED EN 6,7M LANG
de pickup heb ik gekocht met laswerkzaamheden aan het chassis en dorpels. De dorpels aan beide kanten zijn vervangen en er is een nieuw deel in het chassis gelast.
Omdat ikzelf altijd graag net wat anders wil had ik besloten de achter bak te verkopen en een flatbed pick up er van te maken.
de flatbed is zeer stevig, zelf ontworpen en zelf gelast.
Er staat een hydraulische kraan op welk afkomstig is van een binnenvaartschip. deze word gevoed door een 2e deep cycle accu welke wel laad maar niet leeg loopt bij starten.
de 7,4l bick block v8 heb ik ontdaan van electra. een weiand street warrior intake manifold geinstalleerd samen met een model e verdamper en een 425 impco mixer.
verder heeft hij een dikke voorbumper,
luchtcompressor onder de auto van hadley
luchthoorn
2x 116L onderbouw gastanken (schakelbaar)
3 inch flowmaster glaspack (2x)
nieuwe stabilisator rubbers voor en achter
bestuurdersstoel is gescheurd, de rest zit nog prima.
deurpanelen zijn poreus, wel compleet.
hemeltje heb ik nog liggen in 2 delen.
dually staat nu op n1 kenteken welke gewoon te rijden is met een b rijbewijs. wegenbelasting vrij.
voorheen 89er op C rijbewijs
2,5M BREED EN 6,7M LANG
de pickup heb ik gekocht met laswerkzaamheden aan het chassis en dorpels. De dorpels aan beide kanten zijn vervangen en er is een nieuw deel in het chassis gelast.
Omdat ikzelf altijd graag net wat anders wil had ik besloten de achter bak te verkopen en een flatbed pick up er van te maken.
de flatbed is zeer stevig, zelf ontworpen en zelf gelast.
Er staat een hydraulische kraan op welk afkomstig is van een binnenvaartschip. deze word gevoed door een 2e deep cycle accu welke wel laad maar niet leeg loopt bij starten.
de 7,4l bick block v8 heb ik ontdaan van electra. een weiand street warrior intake manifold geinstalleerd samen met een model e verdamper en een 425 impco mixer.
verder heeft hij een dikke voorbumper,
luchtcompressor onder de auto van hadley
luchthoorn
2x 116L onderbouw gastanken (schakelbaar)
3 inch flowmaster glaspack (2x)
nieuwe stabilisator rubbers voor en achter
bestuurdersstoel is gescheurd, de rest zit nog prima.
deurpanelen zijn poreus, wel compleet.
hemeltje heb ik nog liggen in 2 delen.
dually staat nu op n1 kenteken welke gewoon te rijden is met een b rijbewijs. wegenbelasting vrij.
voorheen 89er op C rijbewijs
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.