Kilometerstand
100.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
02/1968
Brandstof
LPG
Vermogen kW (PK)
162 kW (220 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 100.000 km
- Bouwjaar
- 02/1968
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 162 kW (220 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- LPG
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Chevy
Unieke Chevrolet C10 fleetside long bed uit 1968, dus nog met het mooie front.
De Chevrolet is al sinds 1996 op Nederlands kenteken. Geen “patina” maar een harde auto die netjes in de lak zit. Belastingvrij en niet meer APK plichtig, maar wel technisch in goede en goed onderhouden staat. Recent nagezien bij Maik’s Hotrod Garage, en een stapel facturen ter inzage.
De Chevy is voorzien van een goed lopende 350 (5.7 liter) V8 met een Edelbrock carburateur en Mickey Thompson (M/T) kleppendeksels. Hierachter hangt een fijn schakelende TH400 automaat. Auto lekt niet, en geen overmatig oliegebruik. Technisch gewoon solide.
De truck is gecustomized en gemoderniseerd:
-Stuurbekrachtiging
-Rembekrachtiging
-Schijfremmen voor
-Digitaal Intellitronix dashboard met alle functies werkend.
-Verlaagd
-Laadbak bekleed met houtlook panelen
-Driezitsbank met in het midden een gordel (i.v.m. kinderstoel)
-Mooneyes stuur wit met matchend witte dashboard bekleding
-17 inch smoothies met spidercaps in chroom
-Cherrybomb demper links en rechts (mooi maar niet te luid, filmpje aanwezig).
De auto loopt goed op LPG en benzine, en je kunt er direct mee rijden. De goot rondom de cabine en de bovenzijde van de voorruit binnen mogen op termijn een keer onderhanden genomen worden. Lekt niet en valt niet op, mij stoort het niet.
De prijs is bijgesteld om de pickup nog in het najaar te verkopen. Hij staat in de stalling maar we kunnen de ruimte goed gebruiken. Anders blijft ‘ie staan.
Unieke Chevrolet C10 fleetside long bed uit 1968, dus nog met het mooie front.
De Chevrolet is al sinds 1996 op Nederlands kenteken. Geen “patina” maar een harde auto die netjes in de lak zit. Belastingvrij en niet meer APK plichtig, maar wel technisch in goede en goed onderhouden staat. Recent nagezien bij Maik’s Hotrod Garage, en een stapel facturen ter inzage.
De Chevy is voorzien van een goed lopende 350 (5.7 liter) V8 met een Edelbrock carburateur en Mickey Thompson (M/T) kleppendeksels. Hierachter hangt een fijn schakelende TH400 automaat. Auto lekt niet, en geen overmatig oliegebruik. Technisch gewoon solide.
De truck is gecustomized en gemoderniseerd:
-Stuurbekrachtiging
-Rembekrachtiging
-Schijfremmen voor
-Digitaal Intellitronix dashboard met alle functies werkend.
-Verlaagd
-Laadbak bekleed met houtlook panelen
-Driezitsbank met in het midden een gordel (i.v.m. kinderstoel)
-Mooneyes stuur wit met matchend witte dashboard bekleding
-17 inch smoothies met spidercaps in chroom
-Cherrybomb demper links en rechts (mooi maar niet te luid, filmpje aanwezig).
De auto loopt goed op LPG en benzine, en je kunt er direct mee rijden. De goot rondom de cabine en de bovenzijde van de voorruit binnen mogen op termijn een keer onderhanden genomen worden. Lekt niet en valt niet op, mij stoort het niet.
De prijs is bijgesteld om de pickup nog in het najaar te verkopen. Hij staat in de stalling maar we kunnen de ruimte goed gebruiken. Anders blijft ‘ie staan.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.