Kilometerstand
141.650 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
170 kW (231 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 141.650 km
- Bouwjaar
- 03/2004
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 170 kW (231 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.979 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.269 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Climate Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Open dak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Radio
- Sound system
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Zij-airbags
- Extra
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Tuning
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
De auto stuurt, remt, rijdt en schakelt beter dan toen die uit fabriek kwam. Dat gebeurt niet vanzelf natuurlijk.
Dit zijn de aanpassingen die ik heb gedaan om de auto op dit niveau te krijgen:
Ik heb de auto in het verleden laten "chippen" door Beek Auto Racing en dat leverde 250 pk aan de krukas. Na een paar maanden heb ik de laatste versie van de standard software erop gezet. Ik vond de tune iets te nerveus rijden voor mijn smaak.
Met een kleine vergoeding aan Beek Auto Racing kan je wel de getunde software terug laten zetten.
Belangrijke zaken v.w.b. onderhoud en reparaties:
Da auto komt origineel uit Zwitserland en was eerst in bezit van een Zwitserse arts en vervolgens van een Zwitserse ,eerst advocaat en nu rechter bij het ICC in Den Haag. Ik heb het van hem overgenomen en ben de derde eigenaar.
Dit zijn de aanpassingen die ik heb gedaan om de auto op dit niveau te krijgen:
- Elektrische dak is te bediennen tot 60 km/h door software aanpassing;
- H&R instelbare stabilisatorstangen, vóór en achter;
- Achterste stabi-botjes voorzien van polyurethaan bussen i.p.v. rubber;
- Voorste stabi- botjes van een BMW E36 M3 vanwege noodzaak voor andere lengte door coilovers;
- Voorste draagarmen voorzien van polyurethaan bussen;
- BC Racing coilover set met DS dempers met regressieve zuigers, meeste dempers en standard BC Racing dempers hebben lineaire zuigers, 7kg vóór- en 10 kg achtererven;
- Camber plates vóór, auto heeft ca. 2 graden camber vóór en 2,5 graden achter;
- OEM veerschotel versterkingsplaten vóór,
- 325mm remschijven vóór van Z4M, E46 330i, Z4 3.0 (265 Pk) Si met alu remklauwen van BMW E90 330i (330/24/47);
- Staalomvlochten remleidingen rondom;
- Ate 200 remvloeistof;
- Achterste langsarmen voorzien van polyurethaan bussen i.p.v. rubber;
- 10% kortere diff ( 3.38 i.p.v. origineel 3.07) waardoor de auto altijd bij de les is, ook op de snelweg in de 6de versnelling;
- Vibra Technic motorsteunen voor straatgebruik;
- Versnellingsbak steunen met hardere rubber;
- Stuur opnieuw laten bekleden voor meer ergonomie;
- Sportstoelen met stoelverwarming van een BMW E46 voor meer zijdelingse steun;
- Banden vóór Continental SportContact 7 225-40-18;
- Banden achter Good Year F1 Supersport 245-35-18;
- Witte zij knipperlichten;
- Witte achterlichten (originele achterlichten zitten erbij);
Ik heb de auto in het verleden laten "chippen" door Beek Auto Racing en dat leverde 250 pk aan de krukas. Na een paar maanden heb ik de laatste versie van de standard software erop gezet. Ik vond de tune iets te nerveus rijden voor mijn smaak.
Met een kleine vergoeding aan Beek Auto Racing kan je wel de getunde software terug laten zetten.
Belangrijke zaken v.w.b. onderhoud en reparaties:
- De olie en filters heb ik elke jaar (minder dan 10.000 km) vervangen;
- De raammechanieken heb ik recent aan beide kanten vervangen ( bekend punt);
- Relais van de module voor CV heb ik laten vervangen vorig jaar ( bekend punt);
- Nieuwe sleutel besteld bij de dealer vorig jaar i.v.m. een lege batterij ( bekend punt);
- Elektrische stuurbekrachtiging is voorzien van een nieuwe gesloten lager door Rotschenk Gmbh waardoor sticky steering voor altijd verholpen is (bekend punt);
Da auto komt origineel uit Zwitserland en was eerst in bezit van een Zwitserse arts en vervolgens van een Zwitserse ,eerst advocaat en nu rechter bij het ICC in Den Haag. Ik heb het van hem overgenomen en ben de derde eigenaar.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.