Kilometerstand
61.600 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
12/1996
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
37 kW (50 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Classic
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 61.600 km
- Bouwjaar
- 12/1996
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 37 kW (50 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 797 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 210 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,0 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Valbeugel
- Windscherm
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
Beschrijving
Aangeboden een origineel Duits geleverde BMW R80GS Basic. Typ BMW 247 E - 797 cm³ - 37 kW (50 PK). De Basic is zeer gewild, het allerlaatste model van de tweeklepper GS serie. In 1996 zijn er 3003 Basics geproduceerd, dit exemplaar is op 20 december 1996 op kenteken gezet. Het VIN-nummer is ingeslagen in de framebuis en op het typeplaatje.
De motor is ongerestaureerd en in zeer goede staat. De GS Basic heeft een goed werkende, originele teller met 61.600 km. Daarnaast is de motor voorzien van kostbare en gewilde extra accessoires zoals:
De sloten zijn alle gelijk: contactslot, stuurslot en buddyseat. Naast de omklapbare contactsleutel is er ook een reservesleutel bij. Onder het zadel zit de originele gereedschapsbak, inclusief etui met gereedschap.
Deze BMW R80GS Basic is aantoonbaar van februari 2000 tot heden in mijn bezit geweest. De kilometerstand bij aankoop was 8.900 km. Daarvoor heeft de Basic drie eigenaren gehad in Duitsland. Een kopie van de originele Duitse Fahrzeugbrief is aanwezig. Ik woonde toen in Duitsland en heb bij de verhuizing de motor in 2001 zelf ingevoerd in Nederland. Het Nederlands kenteken is MD-XN-41.
Op de originele spaakvelgen zijn banden van het merk Continental TKC70 gemonteerd, met voor 85% en achter 80% profiel. De wielmaten zijn 21 inch voor en 17 inch achter.
De huidige kilometerstand is 61.600 km.
Indien u geïnteresseerd bent en deze unieke Basic op waarde weet te schatten, neem gerust even contact op.
De motor is ongerestaureerd en in zeer goede staat. De GS Basic heeft een goed werkende, originele teller met 61.600 km. Daarnaast is de motor voorzien van kostbare en gewilde extra accessoires zoals:
- Origineel toerentellerklokje
- Oliekoelerset met HPN-thermostaat
- 32 liter BMW stalen brandstoftank met twee kranen
- Originele handkappen (niet gemonteerd)
- BMW Handvatverwarming
- BMW Windscherm
- BMW Verchroomde valbeugels met zijstandaard met verbreder
- BMW Verchroomd bagagerek
- Boordgereedschap origineel en compleet
- Extra set zijkappen
- Drie voorspatborden: hoog BMW, laag BMW en hoog Acerbis (gemonteerd)
De sloten zijn alle gelijk: contactslot, stuurslot en buddyseat. Naast de omklapbare contactsleutel is er ook een reservesleutel bij. Onder het zadel zit de originele gereedschapsbak, inclusief etui met gereedschap.
Deze BMW R80GS Basic is aantoonbaar van februari 2000 tot heden in mijn bezit geweest. De kilometerstand bij aankoop was 8.900 km. Daarvoor heeft de Basic drie eigenaren gehad in Duitsland. Een kopie van de originele Duitse Fahrzeugbrief is aanwezig. Ik woonde toen in Duitsland en heb bij de verhuizing de motor in 2001 zelf ingevoerd in Nederland. Het Nederlands kenteken is MD-XN-41.
Op de originele spaakvelgen zijn banden van het merk Continental TKC70 gemonteerd, met voor 85% en achter 80% profiel. De wielmaten zijn 21 inch voor en 17 inch achter.
De huidige kilometerstand is 61.600 km.
Indien u geïnteresseerd bent en deze unieke Basic op waarde weet te schatten, neem gerust even contact op.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.