Kilometerstand
91.912 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
01/2018
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
331 kW (450 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikGaranties en certificaten
Het NAP-logo staat voor een logisch opbouw van de reeks bekende kilometerstanden. De RDW checkt dit voor alle Nederlandse voertuigen.
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- RL-799-B
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 91.912 km
- Bouwjaar
- 01/2018
- APK
- 01/2026
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 331 kW (450 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.979 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.790 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 203 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- 360° camera
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Head-up display
- Hill-Hold Control
- Keyless Entry
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp automatisch
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Start/Stop-systeem
- Stoelverwarming
- Stuurwielverwarming
- Wind deflector
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Handsfree
- Inductieladen voor smartphones
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bochtverlichting
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Dodehoekdetectie
- Electronic Stability Program
- Emergency Brake Assist
- Grootlichtassistent
- Hoofd airbag
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Lane Departure Warning Systeem
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Verkeersbordherkenning
- Zij-airbags
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Lichtmetalen velgen (20")
- Schakelflippers
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Spraakbediening
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Oorspronkelijke kleur
- Mineralweiss metallic (wit met
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Half leder
Beschrijving
Objects in mirror may disappear. - BMW M4 Competition
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Deze is samen met Timo Glock en Bruno Spengler, de DTM coureurs van BMW, ontwikkeld. Nadat zij de M4 Competition hadden goedgekeurd na elke hoek van de Nordschleife te hebben getrotseerd, werd ze gepresenteerd. Voor het publiek niet direct duidelijk; Behalve de prachtig zwarte details. Zoals BMW dat mooi verwoord; De shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. De motor heeft een slordige 25 Beierse paarden extra en worden via het verbeterde onderstel erg prettig vertaald naar het asfalt. Wanneer je de M1 of M2 knop indrukt; Kun je wanneer je over een euro munt rijdt; vertellen of dit kop- of munt was! Ook laat de traction control je in samenwerking met het elektronisch blokkerende differentieel, je aardig spelen. Als je durft.
Die van ons? Zoals het moet. Van de eerste eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en origineel Nederlands. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Alle onderhoudshistorie (zowel digitaal als op factuur) en zelfs de aankoopfactuur is aanwezig bij de M4 Competition. Ze heeft nog garantie en loopt nog mee in het vooraf aangeschafte onderhoud. Dit betekent dat de komende anderhalf jaar, al het reguliere dealer onderhoud bij BMW gratis is. Zien we je snel?
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Deze is samen met Timo Glock en Bruno Spengler, de DTM coureurs van BMW, ontwikkeld. Nadat zij de M4 Competition hadden goedgekeurd na elke hoek van de Nordschleife te hebben getrotseerd, werd ze gepresenteerd. Voor het publiek niet direct duidelijk; Behalve de prachtig zwarte details. Zoals BMW dat mooi verwoord; De shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. De motor heeft een slordige 25 Beierse paarden extra en worden via het verbeterde onderstel erg prettig vertaald naar het asfalt. Wanneer je de M1 of M2 knop indrukt; Kun je wanneer je over een euro munt rijdt; vertellen of dit kop- of munt was! Ook laat de traction control je in samenwerking met het elektronisch blokkerende differentieel, je aardig spelen. Als je durft.
Die van ons? Zoals het moet. Van de eerste eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en origineel Nederlands. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Alle onderhoudshistorie (zowel digitaal als op factuur) en zelfs de aankoopfactuur is aanwezig bij de M4 Competition. Ze heeft nog garantie en loopt nog mee in het vooraf aangeschafte onderhoud. Dit betekent dat de komende anderhalf jaar, al het reguliere dealer onderhoud bij BMW gratis is. Zien we je snel?
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 837,- p/m
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2022ContactDieter Tielman
Online diensten
Online adviesAfleveringReserverenRegistratieBereikbaar
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.