Kilometerstand
64.950 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/2007
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
63 kW (86 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Sport Touring
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 64.950 km
- Bouwjaar
- 03/2007
- APK
- 03/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2025
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 63 kW (86 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 798 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 200 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 3
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
4,5 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- LED verlichting
- Startonderbreker
- Extra
- Katalysator
- Sportonderstel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
2007 BMW F800ST parallel twin met 86 pk
Fabrieksaf voorzien van;
- Handvatverwarming
- Boordcomputer incl trip, verbruik, range en gemiddeldes + buitentemperatuur, en zelfs meldingen bij kapotte lampen.
- Stuurdemper
- ABS
- Kofferrek achterop (vervangen voor zwarte handvaten, origineel aanwezig)
- Bevestiging voor originele zijkoffers (gedemonteerd maar aanwezig).
- Middenbok (gereviseerd met nieuwe bouten en veer)
- Aandrijfriem (onderhoudsarm, en comfortabeler, kan nog 20.000+ km mee voor vervanging).
- Alarm (is uitgeprogrammeerd en verwijderd bij import).
- Instelbare veervoorspanning en demping (achter)
- 2 originele sleutels.
Door mij voorzien van;
- Dubbele USB lader op originele harnas (BMW GPS plug)
- Nieuwe dominator uitlaat (incl e-keur, DB killer, aankoopbewijs en originele uitlaat aanwezig). Geen jankpijp, maar een knappe donkere brom zonder dat je ruzie met je buren krijgt.
- Nieuwe Givi kuipruit (originele aanwezig).
- LED H7 welke geen fout op canbus geeft, maar wel flink wat meer licht.
- SW motech Tailbag.
- Handgrepen ipv kofferrek.
Deze motor sinds januari 2024 in mijn bezit en er in die tijd 6000km Mee gedraaid. De motor is van oorsprong afkomstig uit Engeland, is geïmporteerd in 2014 door de eigenaar voor mij. Het is voor mij mn eerste motor, maar een hele mooie alleskunner.
In die 6000KM;
- Januari 2024 beide originele BMW verwarmde handgrepen vervangen voor nieuw.
- Januari 2024 een nieuwe Dunlop Sportmaxx voorband
- Maart 2024 Middenbok gereviseerd (incl nieuwe bouten, moeren en veer)
- Juni 2024 Dominator uitlaat (factuur aantoonbaar)
- Juli 2024 olie, filter(s) gewisseld.
- Bussen en bouten in schakelmechaniek vervangen (veel strakker nu)
- Augustus 2024 een nieuwe Bridgestone BT23 achterband (Motoport Almere)
- Februari 2025 voorvorkkering en balhoofdlagers (met foto's en factuur aantoonbaar)
- Februari 2025 olie en oliefilter + luchtfilter
- Maart 2025 warmtewisselaar pakking vervangen (Notoir ding op de f800)
Al met al een hele fijne (eerste) fiets met 86 pk, neutraal maar sportief stuurgedrag, en een fijne sport tour fiets. Voor mij tijd voor iets jongers, maar voor de lol en de smiles/miles absoluut nog geschikt. Er zitten wat kleine aandachtspuntjes op (kras op voorspatbordje, en hier en daar wat gebruikerssporen, echter wat wil je na 18-19 jaar. Ik heb deze altijd binnen gestald aan de druppellader (plug weggewerkt bij stuur) en heb altijd alleen maar plezierritten ermee gereden.
Het is niet de goedkoopste, maar er is al veel aan gedaan, dus zorgeloos voor de komende seizoenen, ik sta open voor een bod, maar ga niet via de mail zitten pingpongen, onderhandelen naast de fiets.
Fabrieksaf voorzien van;
- Handvatverwarming
- Boordcomputer incl trip, verbruik, range en gemiddeldes + buitentemperatuur, en zelfs meldingen bij kapotte lampen.
- Stuurdemper
- ABS
- Kofferrek achterop (vervangen voor zwarte handvaten, origineel aanwezig)
- Bevestiging voor originele zijkoffers (gedemonteerd maar aanwezig).
- Middenbok (gereviseerd met nieuwe bouten en veer)
- Aandrijfriem (onderhoudsarm, en comfortabeler, kan nog 20.000+ km mee voor vervanging).
- Alarm (is uitgeprogrammeerd en verwijderd bij import).
- Instelbare veervoorspanning en demping (achter)
- 2 originele sleutels.
Door mij voorzien van;
- Dubbele USB lader op originele harnas (BMW GPS plug)
- Nieuwe dominator uitlaat (incl e-keur, DB killer, aankoopbewijs en originele uitlaat aanwezig). Geen jankpijp, maar een knappe donkere brom zonder dat je ruzie met je buren krijgt.
- Nieuwe Givi kuipruit (originele aanwezig).
- LED H7 welke geen fout op canbus geeft, maar wel flink wat meer licht.
- SW motech Tailbag.
- Handgrepen ipv kofferrek.
Deze motor sinds januari 2024 in mijn bezit en er in die tijd 6000km Mee gedraaid. De motor is van oorsprong afkomstig uit Engeland, is geïmporteerd in 2014 door de eigenaar voor mij. Het is voor mij mn eerste motor, maar een hele mooie alleskunner.
In die 6000KM;
- Januari 2024 beide originele BMW verwarmde handgrepen vervangen voor nieuw.
- Januari 2024 een nieuwe Dunlop Sportmaxx voorband
- Maart 2024 Middenbok gereviseerd (incl nieuwe bouten, moeren en veer)
- Juni 2024 Dominator uitlaat (factuur aantoonbaar)
- Juli 2024 olie, filter(s) gewisseld.
- Bussen en bouten in schakelmechaniek vervangen (veel strakker nu)
- Augustus 2024 een nieuwe Bridgestone BT23 achterband (Motoport Almere)
- Februari 2025 voorvorkkering en balhoofdlagers (met foto's en factuur aantoonbaar)
- Februari 2025 olie en oliefilter + luchtfilter
- Maart 2025 warmtewisselaar pakking vervangen (Notoir ding op de f800)
Al met al een hele fijne (eerste) fiets met 86 pk, neutraal maar sportief stuurgedrag, en een fijne sport tour fiets. Voor mij tijd voor iets jongers, maar voor de lol en de smiles/miles absoluut nog geschikt. Er zitten wat kleine aandachtspuntjes op (kras op voorspatbordje, en hier en daar wat gebruikerssporen, echter wat wil je na 18-19 jaar. Ik heb deze altijd binnen gestald aan de druppellader (plug weggewerkt bij stuur) en heb altijd alleen maar plezierritten ermee gereden.
Het is niet de goedkoopste, maar er is al veel aan gedaan, dus zorgeloos voor de komende seizoenen, ik sta open voor een bod, maar ga niet via de mail zitten pingpongen, onderhandelen naast de fiets.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.