Kilometerstand
165.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
09/2003
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
170 kW (231 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 165.000 km
- Bouwjaar
- 09/2003
- APK
- 08/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 07/2024
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 170 kW (231 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.979 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.430 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
9,1 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 218 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Getinte ramen
- Lederen stuurwiel
- Lichtsensor
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Radio
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- Isofix
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (17")
- Noodwiel
- Reservewiel
- Sneeuwbanden
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Materiaal
- Half leder
Beschrijving
Zeer nette en erg goed onderhouden BMW E46 330i in de prachtige kleur Mystic Blau.
Iets meer dan 5 jaar geleden was ik op zoek naar een nette E46 met 6 cilinder, na een lange tijd zoeken ben ik uiteindelijk bij dit exemplaar terecht gekomen die toen bij Puur BMW te koop stond. Zij hadden deze vers geïmporteerd uit Duitsland waar deze 1 eigenaar heeft gehad en die altijd in onderhoud is geweest bij BMW München, hiervan zijn dan ook behalve de ingevulde onderhoudsboekjes alle facturen aanwezig van wat er aan de auto gedaan is.
Tijdens mijn bezit heb ik de auto ook altijd zo netjes mogelijk proberen te houden en op onderhoud is dan ook nooit bespaard. Naast de regelmatige standaard beurten heb ik erg veel preventief onderhoud gedaan om hem zo betrouwbaar mogelijk te houden. Denk hierbij aan draagarmen, rubbers, vacuum slangen, spoorstangen enz.
Ook is het achterste subframe 2 jaar geleden gereviseerd en zijn de ophangpunten van het subframe verstevigd en de rubbers vervangen door strongflex.
Ook heb ik het onderstel aangepast omdat ik hem standaard net iets te zweverig vond. Ik wilde daarbij wel het origineel comfort houden en ben dus voor een schroefset van AST gegaan wat kwalitatief echt een van de topmerken qua onderstellen is, en als bijkomend voordeel ook nog eens een Nederlands merk wat het makkelijk maakt mocht er toch onverhoopt iets mis mee zijn.
Door deze aanpassingen heeft de auto echt bakken met grip en is daarnaast nog steeds zeer comfortabel, echt een auto waarmee je lekker kilometers lang op de autobahn kan cruisen om daarna lekker wat bochten te pakken.
Al met al is de auto echt in uitmuntende staat voor zijn leeftijd en rijdt en schakelt als een zonnetje. Dus ben je op zoek naar een lekker sturende en comfortabele auto die er nog jaren tegenaan kan, dan is dit de auto die je zoekt.
Iets meer dan 5 jaar geleden was ik op zoek naar een nette E46 met 6 cilinder, na een lange tijd zoeken ben ik uiteindelijk bij dit exemplaar terecht gekomen die toen bij Puur BMW te koop stond. Zij hadden deze vers geïmporteerd uit Duitsland waar deze 1 eigenaar heeft gehad en die altijd in onderhoud is geweest bij BMW München, hiervan zijn dan ook behalve de ingevulde onderhoudsboekjes alle facturen aanwezig van wat er aan de auto gedaan is.
Tijdens mijn bezit heb ik de auto ook altijd zo netjes mogelijk proberen te houden en op onderhoud is dan ook nooit bespaard. Naast de regelmatige standaard beurten heb ik erg veel preventief onderhoud gedaan om hem zo betrouwbaar mogelijk te houden. Denk hierbij aan draagarmen, rubbers, vacuum slangen, spoorstangen enz.
Ook is het achterste subframe 2 jaar geleden gereviseerd en zijn de ophangpunten van het subframe verstevigd en de rubbers vervangen door strongflex.
Ook heb ik het onderstel aangepast omdat ik hem standaard net iets te zweverig vond. Ik wilde daarbij wel het origineel comfort houden en ben dus voor een schroefset van AST gegaan wat kwalitatief echt een van de topmerken qua onderstellen is, en als bijkomend voordeel ook nog eens een Nederlands merk wat het makkelijk maakt mocht er toch onverhoopt iets mis mee zijn.
Door deze aanpassingen heeft de auto echt bakken met grip en is daarnaast nog steeds zeer comfortabel, echt een auto waarmee je lekker kilometers lang op de autobahn kan cruisen om daarna lekker wat bochten te pakken.
Al met al is de auto echt in uitmuntende staat voor zijn leeftijd en rijdt en schakelt als een zonnetje. Dus ben je op zoek naar een lekker sturende en comfortabele auto die er nog jaren tegenaan kan, dan is dit de auto die je zoekt.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.