Kilometerstand
173.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
125 kW (170 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 173.500 km
- Bouwjaar
- 04/1999
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 125 kW (170 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.494 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.385 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
9,0 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Getinte ramen
- Lederen stuurwiel
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale vergrendeling
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen
- Reservewiel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Bieding toegestaan bieden naar waarde!
Bij deze in de verkoop omdat mijn oog op iets anders is gevallen, mooie bmw e46 323 coupe met de geweldige 2.5 liter 6 cilinder en een handgeschakelde versnellingsbak.
De kilometers zijn NAP gezien het een origineel Nederlands geleverde auto is. Ook bij RDW op kenteken te zien.
Auto rijdt fantastisch en altijd starten lopen, met voor zijn leeftijd leuke opties, cruise control, centrale vergrendeling ramen zijn ook allemaal te openen d.m.v. de sleutel, elektrisch verstelbare stoelen en geheugen functie bij de bestuurder.
Onderhoud is vanaf 1999 afgestempeld in het boekje, ik heb de auto van een monteur overgekocht en die heeft de auto echt als zijn kind behandeld dus zodra er een piepje of kraakje was is dit vervangen, draagarmen zijn ook al eens vervangen en van onder is de auto keihard. Bekende probleem van de olielekkage bij deze auto’s is al verholpen, hier is dus geen omkijken meer naar.
Is de auto dan perfect? Nee niet helemaal auto heeft een minpuntje en dat is oppervlakte roest op het rechter achterscherm bekende kwaal van de e46, en aan de onderzijde bestuurdersportier maar dit is nauwelijks te zien. Dit is niet door en kan dus vrij goedkoop hersteld worden, echter zelf nog niet aan toe gekomen. Raamrubbers kunnen voor de mooi vervangen worden maar heb hem zo gekocht en heeft me nooit gestoord.
Verder heeft de auto zijn gebruikerssporen naar leeftijd kleine krasjes, maar geen grote diepe krassen of deukjes.
Afgelopen periode abs ringen en sensoren achter vervangen à 900,- euro, koppaking testen uitgevoerd en oliepeilsensor vervangen à 450,- euro en onlangs het expansievat vervangen wegens een scheurtje à 200,- euro en onlangs de regeleenheid van de ventilator vervangen à 400,- euro. Dus ruim 2000,- euro aan reparatiekosten gehad de afgelopen periode. Dit komt de auto uiteraard alleen maar ten goede.
Kilometerstand zal licht oplopen wegens woon-week verkeer, voor huidige kilometerstand graag een berichtje. Voor verdere vragen stuur gerust een berichtje.
Biedingen onder de 5250,- wordt niet op gereageerd!
Bij deze in de verkoop omdat mijn oog op iets anders is gevallen, mooie bmw e46 323 coupe met de geweldige 2.5 liter 6 cilinder en een handgeschakelde versnellingsbak.
De kilometers zijn NAP gezien het een origineel Nederlands geleverde auto is. Ook bij RDW op kenteken te zien.
Auto rijdt fantastisch en altijd starten lopen, met voor zijn leeftijd leuke opties, cruise control, centrale vergrendeling ramen zijn ook allemaal te openen d.m.v. de sleutel, elektrisch verstelbare stoelen en geheugen functie bij de bestuurder.
Onderhoud is vanaf 1999 afgestempeld in het boekje, ik heb de auto van een monteur overgekocht en die heeft de auto echt als zijn kind behandeld dus zodra er een piepje of kraakje was is dit vervangen, draagarmen zijn ook al eens vervangen en van onder is de auto keihard. Bekende probleem van de olielekkage bij deze auto’s is al verholpen, hier is dus geen omkijken meer naar.
Is de auto dan perfect? Nee niet helemaal auto heeft een minpuntje en dat is oppervlakte roest op het rechter achterscherm bekende kwaal van de e46, en aan de onderzijde bestuurdersportier maar dit is nauwelijks te zien. Dit is niet door en kan dus vrij goedkoop hersteld worden, echter zelf nog niet aan toe gekomen. Raamrubbers kunnen voor de mooi vervangen worden maar heb hem zo gekocht en heeft me nooit gestoord.
Verder heeft de auto zijn gebruikerssporen naar leeftijd kleine krasjes, maar geen grote diepe krassen of deukjes.
Afgelopen periode abs ringen en sensoren achter vervangen à 900,- euro, koppaking testen uitgevoerd en oliepeilsensor vervangen à 450,- euro en onlangs het expansievat vervangen wegens een scheurtje à 200,- euro en onlangs de regeleenheid van de ventilator vervangen à 400,- euro. Dus ruim 2000,- euro aan reparatiekosten gehad de afgelopen periode. Dit komt de auto uiteraard alleen maar ten goede.
Kilometerstand zal licht oplopen wegens woon-week verkeer, voor huidige kilometerstand graag een berichtje. Voor verdere vragen stuur gerust een berichtje.
Biedingen onder de 5250,- wordt niet op gereageerd!
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.