Kilometerstand
100.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
07/1983
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
37 kW (50 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Hatchback
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 100.000 km
- Bouwjaar
- 07/1983
- Vorige eigenaren
- 3
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 37 kW (50 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 965 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 670 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
- Kleur interieur
- Zwart
Beschrijving
Met behoorlijke tegenzin heb ik recent besloten om mijn fantastische A112 te koop aan te bieden. Na de verhuizing en nieuwe baan, heb ik geen plek en tijd meer om het grotere onderhoud makkelijk uit te voeren.
Een aantal jaar geleden gekocht (als eerste auto!) voor de korte afstandjes die ik moest afleggen in Zuid-Limburg. Dit bleek de ideale keuze. Wat een plezier om met dit pittige wagentje door de heuvels te sjezen. Een voordeel van dit Elite model, is wel de vijfde versnelling. Dit zorgt er toch voor dat je nog makkelijk mee kan in het moderne verkeer.
Onderhoud en reparaties horen bij een auto uit 1983. Het volgende heb ik er aan gedaan:
Helaas heb ik momenteel geen goede foto's van het interieur. Dit is echter in perfecte staat, gezien de vorige eigenaar dit helemaal heeft laten herstofferen. (zwart/ grijs origineel motief)
Mocht er oprechte interesse zijn, of heeft u vragen, neem gerust contact met mij op.
Het liefst via bericht, daarna kunnen we altijd nog overgaan op telefonisch contact.
Een aantal jaar geleden gekocht (als eerste auto!) voor de korte afstandjes die ik moest afleggen in Zuid-Limburg. Dit bleek de ideale keuze. Wat een plezier om met dit pittige wagentje door de heuvels te sjezen. Een voordeel van dit Elite model, is wel de vijfde versnelling. Dit zorgt er toch voor dat je nog makkelijk mee kan in het moderne verkeer.
Onderhoud en reparaties horen bij een auto uit 1983. Het volgende heb ik er aan gedaan:
- Lekkende uitlaat geheel vervangen en einddemper, maakt nu heerlijk geluid.
- Dashboard vervangen door werkende tellers incl (toen optionele) toerenteller.
- Defecte electronische ontsteking weer vervangen door mechanische verdeler.
- Carburateur vervangen door dubbele Weber voor wat meer pit, incl. Abarth kleppendeksel.
- Alle wiellagers vervangen en sindsdien zeer weinig kms gemaakt.
- Alle schokdempers vervangen en sindsdien zeer weinig kms gemaakt.
- Remschoenen achter en remplaatjes voor recent vervangen.
- Zeldzaam onderdeel hoedenplank drager ontworpen,3d geprint, en vervangen.
- Luchtinlaat-bak vervangen voor geheel nieuw exemplaar( niet snel meer te krijgen) incl. rubbers.
- Draagarm incl draagarm kogelgewricht vervangen linksvoor.
- Geheel nieuwe aluminium-radiator ingebouwd.
- Raampje bestuurderskant gaat stroef omhoog.
- Twee roestplekjes onder de lak rechts naast motorkap.
- kabels van de radio zijn een rommeltje
- motor- en vernsellingsbakolie moet vervangen.
- afstellen timing en carb.
- wielen uitlijnen. (omdat lagers en shocks vervangen zijn)
- Synchro's versnellingsbak zijn mee te rijden, maar wel toe aan vervanging.
- De reden dat de A112 al een seizoen stilstaat is een probleem waar ik nog niet naar heb kunnen kijken. Er lekt ergens remvloeistof. negen van de tien keer is dit een versleten rubbere leiding, of ontluchtingsventiel. Beide nieuw besteld en krijgt de koper twee exemplaren van. ik heb er simpelweg geen tijd meer voor om er naar te kijken.
- Wegens dit tijdgebrek is de APK dan ook net verlopen.
- Echte Borrani spaakvelgjes
- (in overleg) Cromodora velgenset '5-ster' volgens mij CD50.
- Abarth motorkap in zeer goede staat en roestvrij incl plastic insert luchthapper en sierlijst.
- Abarth stuur (reeds geinstalleerd)
- Origineel elite stuur,mocht u het weer willen ombouwen naar origineel.
- Dakrek
- Legio kleine onderdelen
- Originele kleppendeksel en carb,mocht u het weer willen ombouwen naar origineel.
- klapper met A112 papieren.
Helaas heb ik momenteel geen goede foto's van het interieur. Dit is echter in perfecte staat, gezien de vorige eigenaar dit helemaal heeft laten herstofferen. (zwart/ grijs origineel motief)
Mocht er oprechte interesse zijn, of heeft u vragen, neem gerust contact met mij op.
Het liefst via bericht, daarna kunnen we altijd nog overgaan op telefonisch contact.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.