Kilometerstand
154.048 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
11/2011
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
331 kW (450 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- 4x4
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 154.048 km
- Bouwjaar
- 11/2011
- APK
- 11/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 10/2024
- Vorige eigenaren
- 7
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 331 kW (450 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 4.200 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 8
- Leeggewicht
- 1.700 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 5
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 252 g/km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Armsteun
- Climate Control
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ramen
- Elektrische stoelverstelling
- Getinte ramen
- Hill-Hold Control
- Keyless Entry
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Luchtvering
- Multifunctioneel stuurwiel
- Navigatiesysteem
- Open dak
- Panorama dak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Stoelverwarming
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Boordcomputer
- CD
- Handsfree
- MP3
- Radio
- Sound system
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijverlichting
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- Isofix
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Traction Control
- Xenon verlichting
- Zij-airbags
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektronische parkeerrem
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (20")
- Noodwiel
- Pechset
- Reservewiel
- Schakelflippers
- Skiluik
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportpakket
- Sportstoelen
- Spraakbediening
- Wassysteem voor koplampen
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
Wie gaat deze zwarte panter voortaan temmen?
450 pk schoon aan de haak, 0-100 in 4.6 seconden en een begrensde top van 250 km/h ( volgens fabrieksspeficaties uiteraard).
Net grote beurt achter de rug, kleine reparaties laten uitvoeren, alle vloeistoffen, behalve de bak, vervangen. Verse APK.
De auto is klaar voor een nieuwe eigenaar!.
Check ook dit leuke artikel op topgear https://topgear.nl/autonieuws/wat-kost-een-audi-rs-5-tegenwoordig-eigenlijk/
Nieuwwaarde 2011 was € 138.960,--
Als je de auto start, verwelkomt deze je met een flinke brul, zodat iedereen meteen weet dit geen standaard A5je is.
Bij het stoplicht laat je menig GTI’tje achter je, veel sportwagens moeten stofhappen als jij het gaspedaal intrapt.
De V8 spint rustig als je aan het cruisen bent, de DSG schakelt vlot door, maar als je het pedaal intrapt ontstaat er een gebrul dat overslaat in gehuil als je de toerenteller naar 8.500 rpm ziet gaan. Bijna het geluid van een V10.
Launchcontrol zit er gewoon standaard op, sportstand aan, ESP uit, voet op de rem, gas geven, rem los laten en 15 seconden later rijd je 200 km/h.
Als je de sportstand aan zet, (dynamisch standje), gaat er ook nog een klep open in de uitlaat, waardoor nog meer herrie. Ook houd de RS5 dan de versnellingen hoog in toeren en geeft bij het terugschakelen een flinke brul.
Mocht je rustig willen toeren en een muziekje op de achtergrond willen hebben, dan zorgen de Bang & Olufsen speakers voor een sensationeel geluid.
Het interieur is hier een daar verfraaid met carbon inleggingen en formule 1 schakelflippers
De vleugel op de achterklep gaat vanzelf omhoog en omlaag op de snelweg, maar als je het leuk vind kun je deze ook met de hand bedienen om indruk te maken.
Mocht de zon op het achterraam je irriteren, dan doe je toch de elektrisch bedienbare zonwering omhoog, gewoon omdat het kan.
Dakraam zit er natuurlijk ook op voor een fris briesje. Deze is mooi ingewerkt in de zwarte hemelbekleding eromheen.
Als je moet remmen zit je bijna met je snufferd tegen het stuur, de keramische schijven met de roodkleurige remklauwen zorgen voor een dusdanige vertraging waar menig straaljager jaloers op zal zijn.
De bekende leren RS kuipstoelen zijn verwarmd en houden je goed op de plek, terwijl je het dikke sportstuur stevig in je handen houdt.
Knopjes genoeg op deze auto en ze werken allemaal.
Het bekende MMI systeem van Audi met navigatie brengt je overal naar toe, met een beleefde damesstem.
Rijden met deze auto zorgt voor een glimlach op je gezicht, ook als je je even rot voelt.
Paar spelregeltjes voor de verkoop:
Proefrit doen we pas als het verkoopgesprek in een vergevorderd stadium is.
Proefrit doen we met zijn tweetjes, vrienden/familie mogen niet mee.
Ben jij nieuwsgierig geworden, neem dan contact met mij op.
BELLER IS SNELLER 06-82065662
450 pk schoon aan de haak, 0-100 in 4.6 seconden en een begrensde top van 250 km/h ( volgens fabrieksspeficaties uiteraard).
Net grote beurt achter de rug, kleine reparaties laten uitvoeren, alle vloeistoffen, behalve de bak, vervangen. Verse APK.
De auto is klaar voor een nieuwe eigenaar!.
Check ook dit leuke artikel op topgear https://topgear.nl/autonieuws/wat-kost-een-audi-rs-5-tegenwoordig-eigenlijk/
Nieuwwaarde 2011 was € 138.960,--
Als je de auto start, verwelkomt deze je met een flinke brul, zodat iedereen meteen weet dit geen standaard A5je is.
Bij het stoplicht laat je menig GTI’tje achter je, veel sportwagens moeten stofhappen als jij het gaspedaal intrapt.
De V8 spint rustig als je aan het cruisen bent, de DSG schakelt vlot door, maar als je het pedaal intrapt ontstaat er een gebrul dat overslaat in gehuil als je de toerenteller naar 8.500 rpm ziet gaan. Bijna het geluid van een V10.
Launchcontrol zit er gewoon standaard op, sportstand aan, ESP uit, voet op de rem, gas geven, rem los laten en 15 seconden later rijd je 200 km/h.
Als je de sportstand aan zet, (dynamisch standje), gaat er ook nog een klep open in de uitlaat, waardoor nog meer herrie. Ook houd de RS5 dan de versnellingen hoog in toeren en geeft bij het terugschakelen een flinke brul.
Mocht je rustig willen toeren en een muziekje op de achtergrond willen hebben, dan zorgen de Bang & Olufsen speakers voor een sensationeel geluid.
Het interieur is hier een daar verfraaid met carbon inleggingen en formule 1 schakelflippers
De vleugel op de achterklep gaat vanzelf omhoog en omlaag op de snelweg, maar als je het leuk vind kun je deze ook met de hand bedienen om indruk te maken.
Mocht de zon op het achterraam je irriteren, dan doe je toch de elektrisch bedienbare zonwering omhoog, gewoon omdat het kan.
Dakraam zit er natuurlijk ook op voor een fris briesje. Deze is mooi ingewerkt in de zwarte hemelbekleding eromheen.
Als je moet remmen zit je bijna met je snufferd tegen het stuur, de keramische schijven met de roodkleurige remklauwen zorgen voor een dusdanige vertraging waar menig straaljager jaloers op zal zijn.
De bekende leren RS kuipstoelen zijn verwarmd en houden je goed op de plek, terwijl je het dikke sportstuur stevig in je handen houdt.
Knopjes genoeg op deze auto en ze werken allemaal.
Het bekende MMI systeem van Audi met navigatie brengt je overal naar toe, met een beleefde damesstem.
Rijden met deze auto zorgt voor een glimlach op je gezicht, ook als je je even rot voelt.
Paar spelregeltjes voor de verkoop:
Proefrit doen we pas als het verkoopgesprek in een vergevorderd stadium is.
Proefrit doen we met zijn tweetjes, vrienden/familie mogen niet mee.
Ben jij nieuwsgierig geworden, neem dan contact met mij op.
BELLER IS SNELLER 06-82065662
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.