Kilometerstand
345.217 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
147 kW (200 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sedan
- Categorie
- Gebruikt
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 345.217 km
- Bouwjaar
- 03/2006
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 147 kW (200 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.984 cm³
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 1.465 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
9,0 l/100 km (gem.)
- CO2-emissie
- 216 g/km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Mijn Audi A4 2.0 TFSI quattro mag de deur uit. Met 280pk en echte quattro (geen haldex maar torsen) doet de auto er 5.4seconde over om naar de 100km/u te gaan.
Ik heb er 5 jaar veel plezier van gehad en veel upgrades toegepast. De audi gaat weg omdat ik een auto van m'n werk krijg.
De koets heeft nu 345.xxxkm op de teller staan.
Bij 315.000km is er een andere motorblok inclusief turbo in gekomen met 98.000km. Daarna is er ook een andere versnellingsbak op gekomen. Inclusief koppeling upgrade.
Upgrades:
- Front mount intercooler met 3inch buizen.
- VIS motorsport brandstofpomp 180bar
- Stage 2 sachs zf racing koppeling (500nm)
- GFB DV+ diverter valve
- R8 bobines
- Meerdere maps (chiptuning) stage 1, stage 2, stage 2+ met pops
- Downpipe 2.5inch
- Custom uitlaat met originele einddempers (leeg)
- Audi rotor 19" velgen met achter nieuwe banden
- Turbo boost en olie temperatuur meter in het dashboard
- Inklapbare buitenspiegels tevens verwarmd
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- 3 spaaks stuur
- quick release voorste kentekenplaat
- Wind deflectors op de voorste ramen. Heb in de schuur voor de achterste ramen ook liggen.
- Launch control & no lift shift box. Kun je zelf afstellen hoe je de launch control wil hebben.
- Radio heeft bluetooth, android auto, apple carplay en een afstandsbediening.
- Er zit een versterker aangesloten op de midspeakers en kabels liggen klaar voor een sub.
Minpunten:
Bij het wisselen van de koppeling ben ik zo stom geweest om de druklager niet mee te vervangen. Dacht dat die nog goed was. Nu maakt het een ratelend geluid wanneer je stationair draait met koppelingspedaal omhoog. Wanneer je intrapt of rijd hoor je helemaal niets meer. Niets aan de hand in principe behalve een irritant geluid.
De auto heeft aardig wat kilometers gemaakt. Heeft vanzelfsprekend wat kleine plekjes hier en daar.
De prijs is te bespreken bij serieuze interesse.
Ik heb een speciale kabel met software van motoza uit amerika. Daarmee kun je zelf tussen map/chip wisselen. Je krijgt er 3 maps bij
Ik heb er 5 jaar veel plezier van gehad en veel upgrades toegepast. De audi gaat weg omdat ik een auto van m'n werk krijg.
De koets heeft nu 345.xxxkm op de teller staan.
Bij 315.000km is er een andere motorblok inclusief turbo in gekomen met 98.000km. Daarna is er ook een andere versnellingsbak op gekomen. Inclusief koppeling upgrade.
Upgrades:
- Front mount intercooler met 3inch buizen.
- VIS motorsport brandstofpomp 180bar
- Stage 2 sachs zf racing koppeling (500nm)
- GFB DV+ diverter valve
- R8 bobines
- Meerdere maps (chiptuning) stage 1, stage 2, stage 2+ met pops
- Downpipe 2.5inch
- Custom uitlaat met originele einddempers (leeg)
- Audi rotor 19" velgen met achter nieuwe banden
- Turbo boost en olie temperatuur meter in het dashboard
- Inklapbare buitenspiegels tevens verwarmd
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- 3 spaaks stuur
- quick release voorste kentekenplaat
- Wind deflectors op de voorste ramen. Heb in de schuur voor de achterste ramen ook liggen.
- Launch control & no lift shift box. Kun je zelf afstellen hoe je de launch control wil hebben.
- Radio heeft bluetooth, android auto, apple carplay en een afstandsbediening.
- Er zit een versterker aangesloten op de midspeakers en kabels liggen klaar voor een sub.
Minpunten:
Bij het wisselen van de koppeling ben ik zo stom geweest om de druklager niet mee te vervangen. Dacht dat die nog goed was. Nu maakt het een ratelend geluid wanneer je stationair draait met koppelingspedaal omhoog. Wanneer je intrapt of rijd hoor je helemaal niets meer. Niets aan de hand in principe behalve een irritant geluid.
De auto heeft aardig wat kilometers gemaakt. Heeft vanzelfsprekend wat kleine plekjes hier en daar.
De prijs is te bespreken bij serieuze interesse.
Ik heb een speciale kabel met software van motoza uit amerika. Daarmee kun je zelf tussen map/chip wisselen. Je krijgt er 3 maps bij
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.