Kilometerstand
66.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
10/2005
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
102 kW (139 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 66.500 km
- Bouwjaar
- 10/2005
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2023
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 102 kW (139 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.000 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 192 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Te koop: een brute Aprilia RSV1000R van 2005. Door zn bullige V-twin blok, zn strakke stuureigenschappen en Brembo remmen heb je niets meer nodig dan dit. Maar de Japanners hebben meer vermogen zeg je? Jazeker, maar die mis je echt nergens als je bocht uitkomend dat vette koppel gebruikt.
Dit is echt een rijdersfiets pur sang.
Opties:
Afdekkap voor de duozit. De duozit krijg je er los bij.
Öhlins instelbare stuurdemper
Carbon spatbord
Sinter straat remblokken. Remt echt fantastisch.
En waarom doe je hem dan weg vraag je je af? Nou, dit is mijn eerste supersport en de zithouding is mij net te sportief. Heb nu de Tuono versie van deze motor gekocht.
Qua onderhoud heb ik vorig jaar er een set Bridgestone S22 eronder laten leggen. Sindsdien ongeveer 1000km mee gereden. Begin dit jaar nog een beurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen, net als een nieuwe accu. De zwakkere punten van dit type motor zoals de dynamo en startkoppeling zijn daarbij onder de loep genomen en helemaal oke bevonden.
De vorige eigenaar heeft hem op de testbank laten afstellen, geen idee of daar wat pk's zijn bijgekomen, maar hij loopt onderin zn toeren daardoor heel erg soepel voor een V-twin.
Laat je trouwens niet afschrikken door de kmstand. Deed ik vorig jaar tijdens de koop ook niet. Het is een Rotax blok, en die blokken staan bekend om hun betrouwbaarheid.
Dit is echt een rijdersfiets pur sang.
Opties:
Afdekkap voor de duozit. De duozit krijg je er los bij.
Öhlins instelbare stuurdemper
Carbon spatbord
Sinter straat remblokken. Remt echt fantastisch.
En waarom doe je hem dan weg vraag je je af? Nou, dit is mijn eerste supersport en de zithouding is mij net te sportief. Heb nu de Tuono versie van deze motor gekocht.
Qua onderhoud heb ik vorig jaar er een set Bridgestone S22 eronder laten leggen. Sindsdien ongeveer 1000km mee gereden. Begin dit jaar nog een beurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen, net als een nieuwe accu. De zwakkere punten van dit type motor zoals de dynamo en startkoppeling zijn daarbij onder de loep genomen en helemaal oke bevonden.
De vorige eigenaar heeft hem op de testbank laten afstellen, geen idee of daar wat pk's zijn bijgekomen, maar hij loopt onderin zn toeren daardoor heel erg soepel voor een V-twin.
Laat je trouwens niet afschrikken door de kmstand. Deed ik vorig jaar tijdens de koop ook niet. Het is een Rotax blok, en die blokken staan bekend om hun betrouwbaarheid.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.