Kilometerstand
46.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
07/2017
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
92 kW (125 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 46.000 km
- Bouwjaar
- 07/2017
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 92 kW (125 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Cruise Control
- Elektrische starter
- Kap
- Valbeugel
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Startonderbreker
- Traction Control
- Extra
- Katalysator
- Sportonderstel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Bij deze te koop, de mooiste Caponord versie die er is, de army green Rally. Dit is de complete versie met origineel spaakvelgen, zwart frame, beugels, mistlampen, aluminium koffers en ADD (automatische veringen). Een van de laatste 1200cc V-twin motoren, 125pk sterk.
Rijdt, veert en stuurt echt heerlijk. Ik ben de tweede eigenaar en heb de motor nu 2 jaar. Ik heb er mooie probleemloze ritten op gemaakt, onder anderen naar Italië, heerlijk sterke sportieve tourmotor die me nooit in de steek heeft gelaten.
Goed onderhouden, facturen en boekjes aanwezig. Dit jaar zijn er bij 45dkm nieuwe banden, accu en remblokken op gezet en zijn alle vloeistoffen ververst. Voorlopig nergens omkijken naar.
Ik heb de Aprilia enigzins in mijn inziens verbeterd:
- Custom mapping, rijdt nu veel speelser dan origineel
- Koplampen xenon, matchend met LED stads- en mistverlichting
- Koffers zwart gepoedercoat
- RAM mount telefoonhouder + USB port
- GPR uitlaat, origineel aanwezig
- Puig getint windscherm, origineel aanwezig
Motor is volledig schadevrij en gebruikerssporen zijn minimaal. Er zit geen enkel krasje op. 1 minpuntje: de GPR uitlaat geeft af en toe een uitlaatklep storing in het display. De wachttijd bij de dealer was mij iets te lang en aangezien het geen kwaad kan heeft het voor mij geen prioriteit.
Voor vragen graag appen. Over de prijs valt te praten maar graag niet het gesprek beginnen met een onzinbod.
Rijdt, veert en stuurt echt heerlijk. Ik ben de tweede eigenaar en heb de motor nu 2 jaar. Ik heb er mooie probleemloze ritten op gemaakt, onder anderen naar Italië, heerlijk sterke sportieve tourmotor die me nooit in de steek heeft gelaten.
Goed onderhouden, facturen en boekjes aanwezig. Dit jaar zijn er bij 45dkm nieuwe banden, accu en remblokken op gezet en zijn alle vloeistoffen ververst. Voorlopig nergens omkijken naar.
Ik heb de Aprilia enigzins in mijn inziens verbeterd:
- Custom mapping, rijdt nu veel speelser dan origineel
- Koplampen xenon, matchend met LED stads- en mistverlichting
- Koffers zwart gepoedercoat
- RAM mount telefoonhouder + USB port
- GPR uitlaat, origineel aanwezig
- Puig getint windscherm, origineel aanwezig
Motor is volledig schadevrij en gebruikerssporen zijn minimaal. Er zit geen enkel krasje op. 1 minpuntje: de GPR uitlaat geeft af en toe een uitlaatklep storing in het display. De wachttijd bij de dealer was mij iets te lang en aangezien het geen kwaad kan heeft het voor mij geen prioriteit.
Voor vragen graag appen. Over de prijs valt te praten maar graag niet het gesprek beginnen met een onzinbod.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.